In dezamagire emag emag.ro eroare emag personal

Nervi, erori si incompetenta -marca eMag.ro

....pentru inceput va propun un mic exercitiu de imaginatie:
Vineri dupa masa.
Mamarutza isi termina programul la cresa, constat ca nu e foarte bine. Mai exact ii curge nasul si tuseste putin. (Ma gandesc:"deja a rezistat 3 saptamani! ma asteptam la asta")
Optimista din mine crede ca o sa ii fie bine cu 1-2 doze de Osciloccocinum. 
Se pare ca ma insel, sambata e mai rau....iar noaptea abia mai respira. 
Intre timp, am racit si eu. Nasul imi e infundat, abia respir. (Ma gandesc "pfff, nici nu mai stiu cand am racit ultima data!asta este...trec eu si peste asta!")
Duminica -> vizita la medic. Ni se recomanda aerosoli si antitermice. 


Nu aveam aparat de aerosol, mai folosisem o data unul...insa era de imprumut. Pentru ca odata cu inceperea cresei sunt sigura ca o sa ne confruntam din ce in ce mai des cu astfel de episoade ne-am hotarat ca este cazul sa cumparam unul.
Zis si facut. 
O vizita scurta la magazinele de profil din oras (gen Altex/ Domo etc)si ne-am dat seama ca oferta este extrem de saraca. Asa ca am plecat spre casa siguri ca o sa gasim ceea ce cautam pe Emag.
Duminica noaptea , dupa ce studiez oferta , citesc reviewuri, pareri pe forum si alte chestii de genul plasez o comanda, DUPA CE IN PREALABIL VERIFIC STOCUL PRODUSULUI (figura "STOC LIMITAT) (Ma gandesc "ok, daca e limitat inseamna ca mai au doar cateva produse, ar trebui sa profit de oferta) Aleg  modul de plata (plata cu cardul) si finalizez tranzactia.
Bunnn! Toate bune si frumoase! Am scapat de o grija!

Pentru ca aveam nevoie de produs cat mai repede luni dimineata sun la Emag. Imi raspunde o domnisoara amabila . Ii explic situatia si incerc sa ma interesez de ziua in care o sa mi se livreze comanda. Pentru ca "plata fusese facuta" imi propune sa incerce sa imi trimita produsul in aceeasi zi,  data fiind situatia medicala (ii povestisem ca am mare nevoie de aparat). 
Dupa cateva minute isi da seama ca de fapt a facut o mica greseala. Produsul nu era in stoc, deci cu siguranta nu avea cum sa mi-l trimita in aceeasi zi. Nici a doua. Nici a treia . Dura de regula minim 1 saptamana....habar nu are sa imi dea mai multe detalii dar transmite numarul meu de telefon colegei de la vanzari .

Brusc , tensiunea imi creste.
Ii explic cat de calm pot ca stocul nu figura ca fiind zero atunci cand am plasat comanda pentru ca in situatia asta cu siguranta nu alegeam acel produs. Si nici nu ar fi trebuit sa mi se permita sa il platesc...din moment ce nu mai e in oferta. 
Aflu ca sistemul informatic este vinovat de aceasta greseala. Update-ul se face la 20 de minute, ghinionul meu.
Tensiunea imi creste din ce in ce mai mult.
Domnisoara incearca sa fie amabila si ma pune pe hold, ca sa incerce sa rezolve problema.Intre timp, gasesc in oferta de pe site ACELASI APARAT DE AEROSOL insa vandut de un magazin partener -in speta ,BestKids. 
Ii propun domnisoarei sa mi se schimbe produsul, ea imi sterge prima comanda , adauga noul aparat si imi confirma ca a doua zi (deci marti) curierul o sa fie in fata usii cu coletul. (Ma gandesc "deja am amanat 1 zi inceperea tratamentului. Mamarutza nu e bine deloc, respira din ce in ce mai greu.")

Ziua de marti trece rapid, curierul nu ajunge la usa. Nici macar nu se anunta vreo livrare, de obicei primesc sms de confirmare.
Not nice!
Miercuri dimineata ( ora 9) sun la Emag, convinsa fiind ca in aceeasi zi o sa si primesc produsul.

Eh, acum incepe minunatia de situatie minunata.
O alta domnisoara imi expune pe rand, mai multe situatii :

  1. Comanda NU EXISTA
  2. Comanda NU A FOST ACHITATA . 
  3. Ar trebui sa imi verific extrasul de cont, cu siguranta comanda nu a fost achitata iar banii sunt in cont. Verific, asa cum stiam deja plata fusese facuta.
  4. Comanda exista, PRODUSUL NU MAI ESTE PE STOC. Trebuie sa astept sa ma contacteze cineva de la departamentul vanzari. Ii explic cat pot de calm ceea ce v-am povestit mai sus :cum am schimbat produsul, bla bla.
  5. Dupa alte 2 apeluri initiate de mine afla ca aceasta COMANDA ESTE PLASATA CATRE UN MAGAZIN PARTENER. Imi da un numar de contact, sa ma interesez acolo.
  6. Sun la magazinul partener, COMANDA NU A  RECEPTIONATA, NU EXISTA(desi am un numar de comanda, normal)
  7. Revin la Emag. Domnisoara imi confirma ca se poate vedea plata efectuata de mine dar alte detalii nu. Nu intelege de ce mi-a confirmat colega cu 2 zile in urma o tranzactie pe care ea nu o poate vizualiza. Nu are cum sa o intrebe direct pe colega pentru ca aceasta colega inca nu e la munca.

Toata tevatura asta a mai continuat , doar ca m-am plictisit eu sa va plictisesc.
Ideea e ca in final(ora 13) ....dupa cel putin 10 apeluri, dupa ce nervii mei au fost intinsi la maxim am aflat ca ....SISTEMUL NU ACCEPTA MODUL DE PLATA PENTRU CARE EU AM OPTAT, DESI A FOST VARIANTA OFERITA DE EI.
wtf??

Mi se cer scuze pentru "neplacerile pricinuite" si pentru ca am fost informata eronat in urma cu cateva zile. 
Returul produsului (care produs???) si implicit inapoierea banilor se face in minim 72 de ore. Cu alte cuvinte, daca am noroc o sa am din nou banii in cont si o sa imi pot cumpara alt produs posibil luni.
Deci, dupa mai mult de o saptamana dupa ce Antoniei i se recomandase tratamentul. 



Ca si concluzie generala:  desi omul meu avusese in trecut cateva probleme cu magazinul in cauza (un telefon scos din garantie in conditii discutabile) am hotarat sa ii mai acord o sansa. Foarte rau am facut, va marturisesc.
Nu am mai avut nervi atat de solicitati de muuult muuult timp.
Mi se pare total lipsit de profesionalism ca sa ti se ofere atat de multe contexte diferite, sa fi "pasat" de la o companie la cealalta , sa fi obligat sa dai 10 apeluri (iar pentru fiecare apel esti pus in asteptare minim vreo 2 minute, stiti si voi), sa se motiveze o situatie cu "eroare de sistem" "ghinionul dumneavoastra a fost" "sistemul e facut in asa maniera incat " etc etc.
Unde mai pui ca am expus situatia de cel putin 3 ori, la  3 persoane diferite (not nice!). Cand in sfarsit am gasit o angajata care parea ca isi da interesul si care are cat de cat habar de ceea ce face am convenit sa mi se faca legatura cu dansa la apelurile viitoare.Are rost sa va spun ca am sunat de alte 2 ori, mi-au raspuns alte 2 persoane care mi-au spus ca acea colega x nu exista" nu e nimeni angajat cu numele asta" ?


Asa cum ii explicam si domnisoarei, situatia m-a iritat atat de rau pentru ca era vorba despre un dipozitiv medical , de care copilul meu avea neaparata nevoie. Nu era vorba despre o placa de intins parul de exemplu, probabil ca nu m-as fi agitat atat de mult pentru ea.
Mi-au trebuit vreo 2 ore ca sa ma calmez, vreo 3 ceaiuri de tei si multi pupici de la Mamarutza . Btw, ca sa conturez mai mult tabloul trebuie sa va spun ca pe parcusul celor 5 ore in care m-am conversat degeaba cu angajatii Emag Antonia fie plangea, fie tusea...nu era bine deloc iar starea ei cu siguranta se reflacta in starea mea. Mamicile ma inteleg mai bine.


Acum va intreb pe voi...nu ar fi fost mult mai bine daca primul angajat Emag ar fi avut habar despre ceea ce face si mi-ar fi rezolvat de luni problema (indiferent cum- retur/anulare comanda, etc)? Eu cred ca da...
De ce lucrurile sunt atat de complicate uneori cand ar trebui sa fie atat de simple?

P.S : In cazul in care printre cititori se numara si persoane care lucreaza in domeniu , respectiv "Serviciu Clienti"...si intalniti o situatie ca a mea incercati sa nu repetati in mod continuu "Va inteleg dar..." " Sunt alaturi de dumneavoastra in aceasta situatie dar... "  "Inteleg acest aspect dar.." "Cu siguranta aveti dreptate dar..."
Repetate in mod obsesiv nu fac decat sa irite si mai mult interlocutorul. 
Sau cel putin mie asta mi s-a intamplat!

P.S 2 :Mamarutza e  mai bine. Ieri s-a reintors la cresa.
Pentru ca exista oameni care vor sa ajute, o cunostiinta s-a oferit sa imi imprumute aparatul de aerosol luni seara "pana cand imi soseste comanda Emag" . Eh, noroc cu ea. Multumesc inca o data Ruxandra!


Later edit (23.10.2014)

Probabil ca v-ati dat deja seama ca scriu rar asemenea postari, insa situatia mi-a enervat peste masura si nu m-am putut abtine.
Ca si concluzie, se pare ca cei din conducerea eMag sunt interesati sa solutioneze intr-un mod cat mai ok fiecare reclamatie primita. Dupa cateva zile de la depunerea ei, am fost contactata de persoana aflata la conducerea departamentului de Reclamatii care mi-a comunicat faptul ca urmeaza sa primesc produsul comandat anterior (aparatul de aerosol) GRATUIT, CADOU din partea firmei.
Cu scuzele de rigoare pentru neplacerile si nervii cauzati.
Pentru ca v-am expus situatia mi se pare foarte corect sa va spun si deznodamantul . Acesta este aparatul primit, de care sunt fooarte multumita (in caz ca exista doritoare o sa scriu un review).


L-am primit acum cateva zile si l-am folosit cu spor ..

Si ca sa nu raman datoare , mi-am mai comandat si o perie rotativa. Tot pe eMag.ro Ca sa fiu sigura ca lucrurile se misca bine :)))


Related Articles

9 comentarii:

  1. Desi am facut nenumarate comenzi la Emag pentru ca au preturi imbatabile, am avut si noi ceva discutii cu ei. Ne-am cumparat monitor. Unul misto, care a costat suficient de mult si pe care al meu sot il vroia special pentru viteza mica de raspuns, care ii e necesara la programele de proiectare in care lucreaza. Mno bun. Ajunge monitorul, bagam cd-ul cu specificatiile tehnice....HOPAAAAAAAA, alt timp de raspuns decat pe site. Mai mare, desigur. Incepem cu sesizare. Ne suna cineva si ne zice ca de fapt pe site e bine. Umm, cum verific eu ca e bine? Pe urma ne zice ca nu, de fapt, asa au primit de la producator specificatiile, dar nu stiu cum e de fapt...Pe urma....Nu iti spun cate telefoane si cati nervi. In fine, am lasat-o balta pentru ca nici unul nu avea timp de umblat sa faca reclamatii mai oficiale. Dar toata situatia mi-a lasat un gust mega amar. La un moment dat o angajata a recunoscut ca avem dreptate ca si daca produsul e in parametrii, noi nu avem de unde stii si ca ne ofera un voucher pt neplacerile create. Numai ca a doua zi ne-a sunat alta colega intepata ca nu dau nici un voucher, ca nu e vina lor ci a producatorului....Si totusi am mai cumparat de la ei. Pentru ca optiune mai buna nu aveam. Pacat ca asa sunt oamenii in Romania! Sanatate multa mamarutei, stiu cum e. A mea a venit saptamana trecuta cu bronsita de la gradinita! Scosi afara incalziti la 10 grade...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. oooof, e pacat ca suntem atat de ocupati si probabil nu mai avem chef sa ne contrazicem la nesfarsit cu ei..asa ca de cele mai multe ori nu mai facem reclamatii, sesizari. Lasam sa treaca evenimentul...uitam , iar ei fac de fiecare data la fel.
      Eu de data asta am incercat sa iau atitudine si pe langa postarea aceasta am trimis si o reclamatie.
      sa fie:))
      Multumesc pentru urari, incet (foooarte incet) isi revine mamarutza....
      Sanatate multa si fetitei tale....am avut si noi o data bronsita, groaznic.

      Ștergere
  2. Nu am facut niciodata comanda pe acest site, si intamplarea ta ma face sa ma gandesc de doua ori, pe viitor...
    Si niciodata nu platesc cu cardul, doar la livrare, mi se pare cea mai sigura si simpla metoda.

    Sanatate multa si tie si fetitei. Va pup.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. flori, sa sti ca eu am facut comenzi de nenumarate ori...si de cateva ori au fost probleme. Si ceea ce ma enerveaza pe mine e faptul ca nu ii vezi sa isi dea cat de cat interesul sa rezolve o problema...
      clienti au, de ce sa se mai agite ?:(

      Ștergere
  3. XD insanatosire grabnica mamarutzei ♡ =(

    RăspundețiȘtergere
  4. Imi pare rau, eu nu am avut probleme cu ei! Adevarat, am facut cimanda online dar am platit tot timpul in magazin!
    Ps! La Lidl aduc luni, vreau si eu unul :)

    RăspundețiȘtergere

Recent Post