In acnee arbore de ceai thursday Plantation

[beauty] :Arborele de ceai - solutia naturala contra acneei

Demult, tare demult, "cand facea rachita pere " iar Carmen era la pubertate ...avea un ten perfect. Nu stiu cum se intampla asta insa ea nu avea deloc probleme cu roseata, acnee sau alte chestiuni de genul asa cum intalnea la prietenele ei. Era extrem de bucuroasa si se gandea ca este ea norocoasa si mosteneste probabil tenul curat, al mamai sale. Si daca atunci nu avea probleme atunci cu siguranta nu o sa mai aiba niciodata.
Dam pe "repede inainte" si ajungem in prezent. Carmen (adica subsemnata) este o mamica tanara (dar totusi matura) care...SOC are probleme cu tenul .
Nu pot spune ca e ceva care ma opreste sa ies afara din casa (Doamne fereste!) insa e suficient incat sa ma enerveze la culme . 
 Desi nu pot spune ca am un ten gras ci mai degraba mixt ,excesul de sebum imi cam da batai de cap. Pe frunte imi mai iasa din cand in cand cate un mic monstrulet pe are eu il "distrug din fasa". Nu fac bine , stiu...insa pe cuvant daca pot sa astept. 
Asa ca din micul monstrulet , devine ditamai punctul rosu care nu mai poate fi acoperit nici cu mama corectoarelor si a fondurilor de ten. Apoi, puncte negre pe nas, uneori puncte albe, 
Noh! Pai asta nu e suficient ca sa ma faca sa imi doresc sa gasesc produsele perfecte contra acneei? Eu zic ca da! Daca mai ai si ingrediente naturale..atunci e perfect.

Uleiul de arbore de ceai este esenta arborelui de ceai Australian, care este obtinut prin distilarea frunzelor de Melaleuca alternifolia. Numele de ,,Arbore de ceai” a fost dat cand Capitanul Cook a descoperit Australia in 1770. Echipajele navelor sale fabricau ceai din frunzele arborelui de ceai. Sunt peste 200 de specii ale acestui arbore, dar numai una poseda calitati medicinale efective. Habitatul natural al arborelui de ceai este coasta de nord a New South Wales, Australia. Frunzele de Melaleuca alternifolia erau folosite de catre aborigeni de sute de ani. Ei zdrobeau frunzele si le transformau intr-o pasta cu care tratau ranile. Frunzele zdrobite erau de asemenea folosite pentru apararea impotriva insectelor. Esenta pura a arborelui de ceai este lipsita de culoare, ocazional de un galben pal si are un miros placut tipic. Este o substanta extrem de complexa, ce contine cel putin 48 de compenente organice. 

 Ca sa va demonstrez cat de multe intrebuitari are va enumar cateva dintre ele: abcese si furuncule, acnee, artrita, piciorul atletului, taieturi si zgarieturi, paduchii capului, herpes, muscaturi de insecte, infectii respiratorii, ingrijirea danturii. 

Thursday Plantation este un brand promițător care comercializează produse bio, fiind prima companie din lume de produse cu 100% ulei pur din arbore de ceai(Tea Tree Oil)., fondată în 1976.

Pe site-ul lor găsim o gamă variată de produse, pentru acnee, îngrijirea părului, ingrijire orală sau de îngrijire personală.



Sunt tentată  si de produsele destinate îngrijirii pielii, în special de crema antiseptică, un produs multifuncțional, care promite să trateze o pătură largă de reacții ale pielii precum: arsuri minore, inflamații/mâncărimi, erupții cutanate, arsuri solare. Bun la casa omului, ce mai?
Sper să am ocazia să testez pe propria-mi piele beneficiile uleiului de arbore de ceai si apoi sa va impartasesc si voua parerea mea, sincera. Ca de fiecare data.

Related Articles

1 comentarii:

  1. Vai Carmen daca ai sti cate am incercat pana acum ca sa scap de problemele cu tenul :))) As putea sa scriu cel putin un an pe blog despre produsele pe care le-am folosit !
    Am auzit ca arborele de ceai este bun pentru ten, dar deocamdata folosesc uleiul de argan si e chiar bun!

    Te pup

    RăspundețiȘtergere

Recent Post