In Diva-Charms.ro OOTD rochie rosie

OOTD: Crossed over red dress / Diva-Charms.com



Stiti deja ca tinutele mele nu sunt incarcate deloc, pretuiesc si ador simplitatea , combinatile usor de realizat dar de efect. Chiar sunt de parere ca o tinuta poate fi frumoasa chiar daca nu e incarcata excesiv. 
Sau acesta e stilul meu...mai simplu spus. 

De curand am pus bazele unei noi colaborari, de data aceasta cu DIVA CHARMS.
Poate multe dintre voi cunoasteti brandul si va ganditi ca e vorba doar de bijuterii (apropo, sunt minunate) insa nu e doar atat. 
Sunt o multime de hainute frumoase , modele deosebite...ALTFEL.
Iar in ceea ce ma priveste....atunci cand ceva e deosebit de restul si iasa in evidenta, e minunat.

Cam asa e si puloverul rosu , vedeta outfitului de azi. 
E atat de simplu de purtat in atatea feluri incat nu ai cum sa nu il indragesti. Saptamana trecuta l-am purtat cu pantaloni negri , geaca de piele si bocanci. Love it! Imi pare rau ca nu au iesit deloc fotografiile facute atunci insa sunt sigura ca o sa mai fie ocazii sa il vedeti si asa.
Saptamana asta i-am adaugat o curea subtire , simpla in talie...o pereche de dresuri negre , mate si foooarte groase si o pereche de botine. Tot negre, am vrut ca rochita mea rosie sa iasa in evidenta. 
Ia uitati ce a iesit ...











Mie imi place tare mult rezultatul, lookul este extrem de simplu insa de efect. 
Atunci cand piesa de rezistenta a tinutei este ceva atat de deosebit...cu siguranta rezultatul final nu are cum sa fie multumitor. 

Si ca sa nu va speriati , va arat acum la sfarsit si intreaga tinuta, azi dimineata la ora 8 (cand au fost facute fotografiile) oricat de mult as fi vrut nu aveam cum sa ma imbrac doar asa.



Am purtat : Rochie DIVA CHARMS-HERE
Random boots
Geanta -Milanoo
Palton SH

Paltonul este singurul pe care l-am gasit in urma cu vreo 2 ani intr-un SH (pe vremea cand aveam burtica mare si nu vroiam sa investesc in haine) insa acum il ador. A costat 40 de ron daca nu ma insel si a fost printre cele mai bune investitii ale mele . Cu siguranta.
Cam atat pentru azi.
 Abia astept sa va arat si celelate hainute pe care le-am ales . Sunt sigura ca o 
sa va placa si voua cel putin la fel de mult cat imi plac mie. 

Pupici!

Related Articles

4 comentarii:

Recent Post