In Raluca Muresan style interview triptoromania

[style INTERVIEW] :Raluca Muresan- triptoromania.ro

Am intalnit-o pe Raluca in urma cu cativa ani, activam amandoua intr-un grup pe Facebook numit "My Daily Look".
A trecut prin Sibiu si ne-am intalnit la o cafea. Am stat la povesti ca si cand ne stiam de cand lumea...si am descoperit o fata deosebita, cu planuri marete si cu sanse maxime de indeplinire.
Azi, vreau sa va fac cunostinta cu ea.
Sunt sigura ca o sa aveti aceeasi parere cu a mea.
Enjoy!



Buna Raluca! Spune-mi cateva lucruri despre tine. Ce ar trebui sa stie lumea despre Raluca Muresan?

Buna, Carmen! Eu sunt Raluca, o ardeleanca de 24 de ani care se plimba prin lume si careia ii place sa spuna povesti frumoase, despre calatorii. Sunt ghid de turism si organizatoare de vacante, pasionata de calatorii, moda si istorie. Am un proiect care imi ocupa majoritate din timp, Trip to Romania - o firma de organizare vacante si tururi private premium in Romania pentru straini si un blog de calatorii si lifestyle, in care povestesc despre locurile pe care le vizitez si dau sfaturi despre cum sa ne planuim cat mai bine vacanta, care se numeste simplu, Ralu Calatoreste.ro

Descrie-mi stilul tau vestimentar si dezvaluie care sunt sursele tale de inspiratie.

Atunci cand ai un job care te suprasolicita si cand ajungi sa lucrezi si 16 ore pe zi, cel mai important aspect este confortul. Incerc sa fac alegeri cat mai "smart-casual", sa fiu prezentabila in fata turistilor sau a partenerilor de munca, dar sa ma si simt bine. Inspiratia o iau de pe bloguri de moda, pe care le urmaresc cel mai mult pe Instagram, insa cel mai important,  fiecare haina a mea, fiecare bijuterie sau accesoriu are o poveste speciala, dintr-un anumit loc pe care l-am vizitat sau unde am locuit. Aleg piese basic, de obicei, pantofi sport pe timpul zilei si tocuri la sedinte, evenimente sau intalniri de afaceri. 

De unde culegi informatii despre tot ce tine de fashion?

Urmaresc cateva bloguri internationale de moda de unde mai "fur" cate o idee sau o combinatie interesanta de piese vestimentare, insa cel mai mult ma inspira calatoriile mele. Atunci cand am o ora libera si pot sta pe banca, cu o cafea in mana si admira oamenii care trec, felul in care sunt imbracati si cat de frumosi sunt este o bucurie pentru mine. 



De unde obisnuiesti sa iti achizionezi hainele si care sunt brandurile preferate?

Aproape un an si jumatate am locuit in New York City si am descoperit multe locuri in care pot face smart shopping, asa ca acolo imi place sa ma intorc sa imi fac plinul. Si mai incerc magazine locale in fiecare tara in care ajung si sa caut cele mai bune deal-uri. Adica sa imi cumpar haine de calitate, la preturi rezonabile. Cel mai mult imi place J.Crew (brand italian, cu magazine in Statele Unite si UK), urmat de Joe Fresh (brand pur american), Banana Republic si Michael Kors, mai ales pentru incaltaminte si accesorii. Din Europa, sunt o mare fana Zara, iar brandul romanesc preferat este, evident, Musette. 

Care crezi ca sunt cele mai importante lucruri pe care o femeie trebuie sa le stie despre moda si stil? 

Trebuie sa fie ea insasi, sa se simta bine pe dinauntru si pe dinafara si sa fie pozitiva. Acesta este primul si cel mai important pas. Fiecare persoana e diferita si atunci, fiecare are propriul stil si propria perspectiva, iar acestea trebuie lasate sa se manifeste in voie.
In materie de make-up care sunt produsele care nu iti lipsesc niciodata din geanta, orice ar fi?
Inainte de toate, crema de fata. Apoi fond de ten, blush, mascara, creion de sprancene si balsam de buze. Eu ma machiez simplu si discret, caci jobul nu prea imi permite sa fiu altfel, insa este si usor de adaptat intregii zile.




Daca e sa vorbim despre cultura si stil vestimentar, in ce tara ai vazut cele mai multe tinute pe gustul tau?
In Suedia am fost cel mai placut impresionata de stilul vestimentar simplu si relaxat, iar in Brooklyn mi-au placut doamnele si domnisoarele de culoare prin atitudine si incredere in sine, dincolo de haine. Fiecare tara are ceva anume, este tare frumos sa descoperi acele cateva caracteristici locale.

Pana nu de mult ai fost asistenta aNEI mORODAN- High Street Cardigans. Ce ne poti spune despre perioada aceea?

Cu Ana Morodan m-am cunoscut in 2011, atunci cand eu lucram in presa si ea tocmai de mutase in Bucuresti si eu i-am luat un interviu in care mi-a vorbit despre blogul ei. O perioada de timp m-am ocupat de media relations pentru blogul ei si un brand de haine pe care il detinea, iar cand m-am reintors in tara, am fost asistenta ei cateva luni. Ana este o persoana pe care o admir profund, de la care am invatat multe lucruri si care munceste cu pasiune si daruire. 
Care sunt telutile tale de viitor? Ce teluri iti doresti sa atingi?
In ultimii trei ani am dat presa si PR-ul pe turism si sunt tare bucuroasa de aceasta schimbare, caci mi-a adus multe satisfactii. Imi doresc sa continui sa muncesc cu acelasi entuziasm, sa cresc si sa ma dezvolt cat mai frumos, fie in Romania, fie in oricare alta parte a lumii. Vreau sa activez in turismul intern si international si in fiecare seara sa imi asez capul pe perna cu zambetul pe buze ca am avut turisti fericiti si multumiti.

Acum cativa ani, band cappucino in Cafe Vien Sibiu (remember ?:>) vorbeam despre faptul ca vrei sa devii ghid turistic. Ai reusit! Este ceea ce vrei sa continui sa faci toata viata?
Da, tin minte cand ne-am cunoscut la Sibiu. Atunci aveam un vis pe care mi l-am indeplinit, la fel ca multe altele, de care sunt tare mandra. Nu pot spune ca ma vad facand acest job pentru tot restul vietii, insa mi-ar placea sa continui si sa ma dezvolt in domeniul atat de vast al turismului.

Descrie o zi perfecta, in imaginea ta.
Ziua perfecta incepe cu o jumatate de ora de jogging in parc (tin foarte mult la asta si ma lupt, in fiecare zi, sa o fac un obicei), apoi un mic dejun si o cafea alaturi de persoana iubita sau de familie, dupa care orele de munca in care sa simt ca imi fac treaba foarte bine. Seara mea perfecta se incheie cu un pahar de vin alaturi de prieteni sau o cina gatita de mine pentru cei dragi. Din cand in cand cate o calatorie ar fi un bonus de nerefuzat. 




Puneti o dorinta si spune-ne-o :)
Sa fiu fericita in fiecare zi. 

Unde poti fi gasita in mediul online?
Ma gasiti pe www.ralucalatoreste.ro daca vreti sa aflati pe unde ma mai plimb, pe www.triptoromania.net daca vreti sa muncim impreuna sau sa va organizez un tur prin Romania, pe Facebook, Instragram si Twitter cu numele Raluca Muresan. 



Related Articles

1 comentarii:

Recent Post