In Ivatherm review

[review] IVATHERM -UNA crema anti-aging si Apa Termala

Dragele mele,


Va spuneam AICI  in urma cu aproximativ 2 saptamani ca am inceput sa testez cateva produse noi Ivatherm, lucru care ma bucura nespus. Ivatherm se numara de mult timp printre brandurile mele preferate.
Am facut cunostinta cu apa termala Ivatherm acum aproximativ 4 ani si m-am indragostit iremediabil de ea. Mai multe va spun pe parcurs ...sa vedem despre ce vorbim azi.

Apa termala Herculane si UNA crema anti-aging de fata


Sunt cele 2 produse care au intrat rapid in rutina mea zilnica de ingrijire a tenului . Pentru ca am deja 28 de ani am decis sa introduc incet incet si cateva produse anti-aging. De ce? Pentru ca deja tenul meu arata un picut obosit (probabil vinovate pentru asta sunt cele 1001 de nopti nedormite din ultima perioada) iar in jurul ochilor au inceput sa apara timid primele riduri. Stiu, sunt de expresie...dar tot riduri se numesc. 


Ce spune producatorul?
Reduce vizibil adancimea si numarul ridurilor de pe fata si gat, creste luminozitatea tenului si reda supletea si finetea pielii mature. Creste fermitatea si grosimea pielii, reface conturul fetei. Vitalizeaza si protejeaza longevitatea celulelor stem din piele cu ajutorul celulelor stem vegetale, stimuland astfel regenerarea epidermului. Fara parabeni, fara fenoxietanol.
Prezentate de profesionisti, ingredientele cremei sunt urmatoarele:


  • PhytoCellTecTM Alp Rose este extract natural de Rhododendron ferrugineum, planta rara ce traieste in conditii climatice extreme, la peste 2000 m altitudine, in Muntii Alpi. Frunzele sale rezista verzi pe tot parcursul anului, adaptandu-se la frig, uscaciune si radiatii UV, precum si la rapidele schimbari ale climei. Extractul de celule stem vegetale protejeaza celulele stem din piele, mentinandu-le functionale prin vitalizarea lor. Obtinut printr-o tehnologie revolutionara, PhytoCellTecTM este ingredientul premiat pentru inovatie si eficienta la expozitia anuala de materii prime, «In Cosmetics», Amsterdam, aprilie 2008. 


-Creste sinteza colagenului cu pana la 350%
-Creste sinteza acidului hialuronic cu 179% 
-Are efect protector si reparator asupra colagenului, cu cresterea densitatii pielii 
-Functioneaza ca activator genetic (s-au folosit 450 gene pentru studiu) inducand remodelarea complexa a matricei dermului; stimuleaza sinteza si proliferarea fibroblastilor

  • Matrixyl 3000 stimuleaza regenerarea matricei dermului si sinteza acidului hialuronic. Relanseaza productia de fibre de colagen si elastina. Pielea se reconstruieste in profunzime, pentru timp indelungat. Creste grosimea si fermitatea pielii fetei si gatului, are puternic efect hidratant. 
  • Untul de Cupuacu extras din fructele unui arbore care creste salbatic in padurea amazoniana este bogat in fitosteroli, cu rol in refacerea continutului in lipide al epidermului, antioxidant si puternic hidratant. Reda supletea si aspectul catifelat al pielii.
  • Apa termala Herculane este bogata in minerale si oligoelemente esentiale, cu proprietati calmante si anti-iritante
Dincolo de toate informatiile acestea probabil va intereseaza un picutz mai mult parearea mea sincera despre acest produs . Inca de la inceput am avut asteptari mari de la ea, fiind un produs cu un pret realtiv mare . In plus, deja brandul Ivatherm lanseaza asteptari, cu totii stim deja ca produsele sunt de calitate asa ca ne pregatim pentru reactii pozitive.

Personal, pe mine m-a impresionat inca de la inceput prin ambalajul luxos. Cu siguranta produsul poate fi comparat cu unul dintre produsele muuult mai scumpe care exista pe piata.
 Sticluta inalta si eleganta, din sticla mata, matasoasa, ascunde o crema alba, nu foarte densa, ce se absoarbe usor in piele si nu lasa deloc tenul gras.


Sistemul de dozare este perfect pentru mine, 2 pompite sunt suficiente pentru a acoperi intreaga fata si gatul( in imaginea de mai sus se observa cantitatea pompata o data).
Textura cremei este fina, usoara, cum am mai spus, se absoarbe usor in piele si nu lasa filtru gras, faptul ca pompita dozatoare  nu lasa nici aerul sa intre in recipient, si sa oxideze crema este un aspect pozitiv. Formula este testata dermatologic, hipoalergenica si non-comedogenica.
Mirosul este discret, placut exact asa cum imi place mie. Nu imi plac deloc cremele care au un miros puternic , ma deranjeaza sa simt intreaga zi acea aroma. Prefer parfumul, de asta il si folosesc :P
Tenul meu este mixt , iar in ultimul timp cateva pete roasiatce imi cam faceau probleme. Sau mai bine zis nervi. Dupa fiecare aplicare tenul meu arata luminos, neted si catifelat. O folosesc aproximativ in fiecare dimineata (dupa ce imi spal tenul cu un gel de curatare) si seara dupa ce il demachiez.
 
Referitor la rezultatele anti-aging promit sa revin cu un pic update peste aproximativ 1 luna . Dupa 2 saptamani de utilizare nu vad rezultate spectaculoase, insa nici nu ma asteptam la asta, ca sa fiu sincera. Nici nu cred ca e posibil, nici macar in cazul celor mai discrete riduri -cum sunt ale mele .


Alte aspecte importante :
  • pe cutie sunt trecute toate detaliile despre produs, de la indicatii si proprietati pana la ingrediente, scrise atat in romana, cat si in engleza;
  •       produsul este sigilat, asa ca nu veti avea “surpriza” ca cineva s-o fi testat-o inaintea voastra;


  Apa termala Herculane



Eu sunt fan declarat apa termala si va spun sincer ca se numara printre produsele mele preferate.

     La ce o folosesc?
-         imi curat fata inainte de a ma machia sau in zilele in care, desi nu port machiaj, imi simt tenul incarcat;
-         fixarea machiajului;
-         calmarea iritatiilor dupa pensat / epilat;
-         calmarea arsurilor solare;
-         calmarea arsurilor dobandite in bucatarie;
-         pe plaja, cand simt nevoia sa ma racoresc (pffffffff, ce dor imi e de vara si de plaja)
-         ajuta la "uscarea" cosurilor de pe ten







Pentru ca o mai folosisem si in trecut stiam deja ca o sa imi placa. 
Raportul calitate -pret este bun, efectele in cazul meu sunt multumitoare (tenul meu arata fresh si il simt fresh). Iar asta conteaza foarte mult pentru mine, cu siguranta o sa se numere printre produsele pe care o sa le cumpar si in viitor.

Cam atat pentru azi.
Sunt tare curioasa daca voi ati folosit aceste produse si daca ati fost sau sunteti multumite de ele.

Related Articles

2 comentarii:

  1. Si mie imi plac produsele Ivatherm <3

    http://frombeautywithlove.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  2. Si eu folosesc aceasta crema. Am ales-o dupa niste teme bine facute, dar m-a dezamagit profund. Desi peste tot este mentionat ca este destinata oricarui tip de ten, pentru al meu clar nu este. Am tenul mixt , dar mai mult spre uscat, cu tendinte acneice in jurul gatului. Folosesc crema de o saptamana si nu mi-a hidratat absolut deloc fata. Intainte foloseam o crema de la Estee Lauder, hidratarea din timpul noptii se mentinea si pe timpul zilei. Cu aceasta cream fata este uscata tot timpul, strange puternic, si am si portiuni mici de piele descuamata.
    Deci, nu recomand crema tenului uscat,
    Pentru tenul gras sau mixt spre gras cred ca este mai buna. Intr-adevar intra repede in piele, miros placut, dar hidratare 0.

    RăspundețiȘtergere

Recent Post