In Berska kurtmann.ro OOTD POEMA zara

OOTD: Sweet kiss in a sunny day / Kurtmann.ro


Dragele mele  , 

Cu postarea aceasta sper sa incei seria sedintelor foto facute dupa job sau in pauza de la job( a se vedea cazul de fata) Fotografiile acstea sunt facute acum o luna si ceva insa am tot sperat ca o sa reusesc sa fac altele...insa asa cum bine se vede, nu am reusit. 


Vedeta postarii de azi e bluzita Berska , comandata pe Kurtmann. ro. Va spuneam pe Instagram ca imi plac imprimeurile vesele si ca ma binedispun de fiecare data cand port ceva de genul. Este extrem de adevarat , pacat ca jobul este de asa natua incat nu le pot purta in fiecare zi. Aici am "indraznit" un picutz mai mult insa am "temperat"imprimeul cu sacoul uni, cumparat anul trecut dar pe care inca il ador. 





Am purtat : Sacou ZARA- AICI
Bluza Berska-AICI
Pantaloni POEMA
Stiletto POEMA


Bluzita arata bine cu fuste creion (cu talie inalta) si cu pantaloni drepti, tot talie inalta, bineinteles. Mie imi place tare mult croiul ei, se vede ca este putin mai scurta si are cateva "volanase" si sincer va spun ca abia astept primavara ca sa o pot purta mai mult . Mai ales ca mi-a cumparat-o in dublu exemplar, nu am putut rezista tentatiei de a avea si acest imprimeu:



Pai serios, voi ati fi putut rezista? 

Sa aveti o zi minunata, pe curand!

Related Articles

3 comentarii:

  1. Superba tinuta prin feminitatea topului si jocul clasic rosu & negru. Eu ma feresc de topuri scurte pentru ca nu am articole cu talie inalta cu care sa le combin, si aici ma refer la pantaloni. Am un pulover scurt, pe acesta il port cu rochii de cele mai multe ori.
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce frumoasa esti!!!
    Imi place mult combinatia, as purta genul asta de outfit tot timpul <3
    Bluzita este foarte draguta, n-as fi zis ca n-o sa fie scurta, dar e foarte ok, love it!

    RăspundețiȘtergere

Recent Post