In kurtmann.ro OOTD zara

OOTD : Office, like always /Kurtmann.ro


Dragele mele , 

Saptamana trecuta , cum am prins cateva raze de soare am iesit dupa servici si am facut rapid cateva fotografii. Nu de alta dar sunt mai mult decat convinsa ca nu o sa mai am prea multe zile de genul si chiar vroiam sa va arat noul meu sacou Zara. 
L-am cumparat acum o luna si ceva, mi-a placut tare mult atat ca si croi cat si ca si material. Ador culoarea verde , iar impreuna acesta e chiar dragutz. Doar ca eu, nu l-am purtat decat in combinatii cumintele , gen bluza si pantaloni uni +sacou cu imprimeu. Am tot zis ca o sa il iau  data si cu o fusta creion, inca nu am apucat...tot ce e posibil in perioada urmatoare. 








Am purtat Sacou ZARA - AICI
Pantaloni office Poema 
Pantofi POEMA 
Geanta Jadu.ro






Primesc multe intrebari de la voi cu privire la comenzile Kurtmann asa ca tin sa va spun cateva cuvinte :pentru acelea care sunteti in Sibiu, comanda ajunge cel mai tarziu a doua zi, se poate face retur fooooarte simplu (eu de exemplu imi alesesem o rochita suuuperba rosie, care din pacate imi era prea mica-va dati seama?) in maxim 60 de zile. Ceea ce mi se pare foooarte foarte ok, de altfel daca nu iti place sau nu esti multumit de produs ai 60 de zile sa te razgandesti. Cat de minunat este?




Related Articles

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Recent Post