In sheinside.com wishlist

Autumn MUST HAVE / SHein.com


Dragele mele, 

Pentru azi v-am selectat cateva lucruri cae mie imi fac cu ochiul in ultimul timp. Am facut o adevarata pasiune pentru pantofii cu franjuri asa ca nu se puta sa nu fie cateva perechi de genul in wishlistul de azi. Imi pare atat de rau ca nu se pot integra (cu exceptia 3) intr-o tinuta office....insa ma gandesc sa imi comand macar o pereche pentru ca ...am mult timp liber. NOT!




1-AICI
2-AICI
3.AICI
4-AICI



Puloverele sunt e lista mea in fiecare toamna , nu stiu de ce parca anul acesta imi doresc mai multe...mai calduroase si mai colorate, Sper sa fie o toamna si o iarna colorata si sa reusesc sa ies din zona mea de confort (adica gri, maro si negru). Ia uitati cate culori frumoase :






1-AICI
2-AICI
3-AICI
4-AICI




Iar genti....oof, ce sa mai zic de genti? Am cam vazut in blogosfera modelul 1 si 4 , imi place tare mult cum arata si chiar mi-am dori sa am si eu macar o culoare. Modelul negru (3) sper sa nu fie prea mic, de regula eu cam aleg genti mici -care cred ca sunt mari :)) Acum sunt in cautarea unei genti maari si incapatoare care sa o pot purta si la job insa siand ies la plimbare cu mamarutza si am nevoie de spatiu...pentru TOT!



1.AICI
2-AICI
3-AICI
4-AICI


Dupamasa o sa caut si cateva rochite (ma gandesc deja la oaptea de Revelion....) si cateva paltonase. Acum...nu ma mai lasa gaza :D 


Pe curand!

Related Articles

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Recent Post