In h&m jadu.ro OOTD romwe zara

OOTD : Printuri geometrice in varianta oversized /ROMWE.com


Dragele mele, 



Atunci cand am comandat cardiganul acesta nu m-am gandit foarte mult. Pur si simplu mi-a placut imprimeu, culoarea si croiul. Bineinteles ca nu m-am uitat foarte bine la detaliile cu privire la marime, am vazut ca e marime universala insa ca sa fiu sincera cu voi cred ca mi-am imaginat ca va fi un pic mai mic. Nop, nu e .....e cu siguranta oversized iar lucrul acesta mi-a dat putin de furca. 

Imprimeurile geometrice au acaparat pentru sezonul toaman/iarna primul loc in clasamentul pattern-urilor in tendinte, detronand astfel imprimeul floral sau animal print care facusera deja istorie.

Odata cu revitalizarea tendintelor anilor '60, moda a capatat noi dimensiuni spatiale, atat in ceea ce priveste croiul hainelor, cat si a imprimeurilor acestora. 

Patratele, romburi, triunghiuri, dungi in toate directiile - pe scurt: forme geometrice.Moda acestui sezon ne-a adus si de data aceasta imprimeurile cu forme geometrice in prim plan. Principalul lor atu este ca pot schimba silueta prin iluzii optice, ce te pot pune in valoare.






Am purtat : Cardigan ROMWE - AICI
Geanta Jadu.ro
Pantoloni skinny ZARA via Kurtmann.ro
Botine H&M





Exista totusi cateva reguli de baza atunci cand vine vorba de acest tip de print:
  • Daca doresti sa scoti in evindeta formele corpului, pentru ca esti din fire mai slabuta,  alege sa porti dungi orizontale sau printul cu buline.
  • Daca ai o silueta voluptoasa, esti avantajata daca iti subliniezi talia cu o curea sau centura si alegi sa porti forme geometrice ascutite precum triunghiuri sau romburi, ce te vor subtia.
  • Daca ai o talie subtire dar esti lata in umeri, este nevoie sa apelezi la trucuri care iti scot in evidenta soldurile si coapsele- cum ar fi leggingsi cu forme geometrice pline, iar pentru partea superioara alege piese vestimentare monocrome, sau o rochita cu model peplum iti va veni perfect!
  • Daca esti miniona, probabil stii deja ca poti castiga cativa centimetri in plus atunci cand alegi sa porti printuri in dungi verticale, alaturi de pantofi cu toc.






 Regula de doi simpla pentru a purta imprimeuri geometrice este fie sa optezi pentru un model de top cu un print incarcat si sa pastrezi baza tinutei monocroma, fie viceversa. Daca iti doresti o tinuta geometrica colorata, iar topul tau prezinta mai multe culori, alege pentru fusta/pantaloni una dintre culorile topului (recomand exact aceeasi nuanta!).




Si pentru ca va spuneam pe Instagram (@lifeologybycarmen)ca am facut o multime de fotografii si in majoritatea fie am ochii inchisi (din cauza vantului) , fie am parul valvoi , fie am tot parul pe fata....am zis sa inchei postarea cu cateva exemplificari:

Nu-i asa ca e minunat?
Ador vantul puternic si soarele in ochi in zilele in care imi propun si eu sa fac acteva fotografii. 

Pupici , ne 'vedem" curand!

Related Articles

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Recent Post