In Adelina Nagy Make-up

Rochita alba, marea albastra si Make-up by Adelina Nagy

Dragele mele, 


Acelea dintre voi care ma urmaresc pe Instagram( @lifeologybycarmen)  stiu ca la inceputul saptamanii m-am intors din vacanta....anul acesta am ales sa mergem la mare in tara. Nu intru in detalii azi, insa o sa scriu un "jurnal de vacanta" zilele urmatoare cu impresii si detalii despre cazare, dum si servicii la Mamaia- versiunea mea. Stiti deja, acestea difera de la caz la caz...in functie de ce s-a intamplat.

Azi vreau sa va arat cateva poze pe care le-am facut intr-o dupamasa cand ai mei isi faceau somnul de frumusete (pfff, ce bine e sa preiei programul mamarutzei de somn") iar eu impreuna cu prietena mea, Adelina ne-am cam facut de cap. 

Pentru aceia dintre voi care nu stiu o puteti gasi pe Adelina AICI. Desi este la inceput eu am mare incredere ca o sa ajunga departe. Conteaza mult atunci cand faci ceea ce iti place, rezultatele sunt de fiecare data pe masura. 

Desi nu avea toata trusa de make-up la ea, a facut ea ce a stiut mai bine si a iesit un machiaj tare dragut, care mie cel putin mi-a placut tare mult. 
Se stie deja ca eu nu sunt adepta machiajelor foarte colorate ( atunci cand vreau sa accentuez ochii aleg smokey eyes in nuante de gri, albastru metaizat inchis sau chiar negru. ) si de cele mai multe ori aleg nuante de maro bej sau doar tus, rimel si creion. 
Pentru ca si ei ii plac cam acelasi tipur de machiaj , am ajuns foarte repede la un numitor comun si s-a apucat de teaba.

Acestea fiind spuse va las sa vedeti rezultatul:




Am folosit produsele acestea , in caz ca aveti intrebari in legatura cu ceva va rog sa le lasati in comentarii iar eu o sa o rog pe Adelina sa va raspunda. 





Pentru ca am tot incercat sa gasim lumina potrivita pentru poze ne-am jucat putin cu aparatul foto (adica telefonul...) si pe plaja. 
Trebuie sa precizez ca eram la inceputul vacantei...cand am plecat , eram un picutz mai bronzata :)))



Am purtat : Rochita Zara via Kurtmann.ro
Sandale NoName






Pentru ca sunt in concediu pana la sfarsitul saptamanii sper sa reusesc sa scriu despre tot ceea ce i-am propus in ultimul timp. Trebuie doar sa ma organizez mai bine....:)
Pe curand!!


Related Articles

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Recent Post