In carticele minunate pentru copii editura usborne peep inside

Jurnal de mamik: Carticele minunate pentru copii

Dragele mele , 


Nu am mai "deschis " de mult paginile jurnalului pentru simplu fapt ca nu am mai avut atat de mult timp la dispozitie...odata cu inceperea jobului. Viata mea este suuper incarcata iar in timpul saptamanii cu greu imi gassc timp sa deschid calculatorul . In fine, total neintersant.

Azi vreau sa va vorbesc despre carti
Da, despre carti...ati cititi bine. Nu despre cartile care imi plac mie , despre ce citesc (pff, din pacate nu mai citesc...nici pentru aceasta mica placere nu mai gasesc timp..) ci despre cartile mamarutzei.
Are o inclinatie pentru carti, ii plac si le dedica destul de mult timp. 
Din pacate, chiar daca in urma cu ceva timp (aica inainte sa se nasca ) imi propusesem sa nu o las sa se uite deloc la desene animate, tv si tableta ...cu toata rusinea recunosc ca nu a fost chiar asa . 
Nu vreau sa intru in detalii , stiu foarte bine cat sunt de daunatoare insa uneori chiar nu vad ce activitate as putea sa ii ofer atunci cand eu TREBUIE sa imi termin treburile prin casa....

Parintii reprezinta un factor cheie in educatia si dezvoltarea psiho-sociala a copilului. Usurinta cu care copilul se adapteaza lasolicitarile vietii, performantele academice, precum si nivelul de implicare si participare sunt rezultatele directe al factorului educational si afectiv al relatei parinte-copil. Rolul pe care si-l asuma parintele in primii ani de viata a copilului, atitudinea si aspiratiile acestuia, vor pune amprenta semnificativ asupra dezvoltarii intelectuale si sociale a acestuia. La varsta copilariei, povestile si basmele sunt mai mult decat simple istorisiri. Ele reprezinta un instrument foarte important aflat la indemana parintiilor, pentru a stimula dragostea de lectura si carti, curiozitatea intelectuala a micutului, dar si un instrument pentru a consolida legatura afectiva copil-parinte.

Deci, CARTI PENTRU COPII .
In urma cu aproximativ 3 saptamani am primit de la Ioana , o super carticica. Era cadou pentru Ioana mea (aka Mamarutza) cu rugamintea sa ii dau un feedback. Sa ii spun daca ii place, daca o considera interesanta...etc etc. 
Imi aduc aminte ca eram cu ea atunci cand am ridicat coletul de la posta asa ca i-am dat-o sa o rasfoiasca in masina , pe drumul spre casa. 
Prima reactie ? "Wooooow!!!" Asa reactioneaza ea cand ii place ceva- habar n-am de unde a invatat chestia asta 
Au urmat cateva zile in care era obiectul preferat din toata casa. 
Deci, cu siguranta ii place. Pe langa designul dragutz, vesel si super colorat adora ca poate descoperi cate ceva in spatele clapetelor. De cele mai multe ori o citim impreuna , se bucura nespus cand stie sa imi enumere fiecare lucrusor descoperit. Pe langa asta (pentru ca suntem la varsta in care invata cuvinte noi- pe care le poceste intr-un mare hal) interesul oentru carticica a facut-o sa isi insuseasca si cateva noi notiuni. Asa ca , asa cUm va spuneam si AICI Mamarutza e curioasa...iar eu fericita :) Toata lumea e happy, ce mai ?:)
Carticica noastra arata cam asa :




Face parte din colectia Peep Inside, ideala pt copilasii intre 2-4 ani.
Mai multe carticele MINUNATE puteti gasi pe pagina de Facebook Carticele minunate pentru copii , o multime de genuri ....cu siguranta pentru fiecare copil. Mai exact gasiti carticele intre 6 luni (de panza, muzicala, de apa, etc) pana la 14-15 ani.  Va spun sigur ca Ioana o sa va indrume sa gasiti ceea ce cautati, este o persoana minunata iar asta conteaza, fara doar si poate. Unde mai pui ca este si ea proaspata mamica, deci intelege rapid "doleantele" voastre sau ale micutilor vostrii.Cred cu tarie ca orice carte aduce doar beneficii aceluia care o citeste . Asa ca va incurajez sa acordati timp copiilor vostrii, sa va inarmati cu rabdare si sa ii invatati sa iubesca orice carte. O sa aiba (si o sa aveti ) numai de castigat, va asigur. 

Acum la sfarsit va rog din suflet sa imi recomandati si voi, la randul vostru carticele (ca sa ramanem in topic) pentr 2.5 ani sau de ce nu...alte activitati care nu inplica televizor, tableta si telefon :D  Le astept cu mare interes , in casuta de comentarii.

p.s- va recomand sa cititi articolul ACESTA . Mie mi s-a parut intresant. 

Related Articles

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Recent Post