In Ivatherm review review ivatherm Sunlight 50+

REVIEW: Ivatherm Sunlight 50+ crema hidratanta pentru fata cu protectie solara foarte ridicata

Dragele mele, 

Am asteptat sa folosesc crema Ivatherm Sunlight 50+ o perioada inainte sa va scriu si voua despre ea . Am stiut inca de cand am primit-o ca o sa imi placa, pentru simplul fapt ca asa mi se intampla cu toate produsele Ivatherm. Imi plac toate, fara exceptie. Sunt fan, recunosc :D
Protectia solara este mai mult decat obligatorie, fie ca vorbim despre anotimpul in care suntem deja obisnuite sa o purtam ...insa e important sa fie in compozitia cremelor care le folosim chiar si iarna. 
Pentru ca azi maine implinesc (deja!!!) 29 de ani am inceput sa fiu din ce in ce mai interesata de protectia tenului. Soarele , pe langa efectele sale pozitive reuseste sa faca si mult rau tenului, atunci cand nu il protejam indeajuns.
Stiti deja asta, nu-i asa?
Atunci cand vorbim despre o perioada scurta de timp radiatiile solare provoaca inflamatii, pigmentari, arsuri (leziuni la suprafata pielii), insa ceea ce nu vede, si cel mai probabil nu dorim sa luam in calcul este faptul ca pe termen lung acestea ataca sistemul imunitar, degradeaza ADN-ul celular si provoaca imbatranirea accelerata. Not nice!




Pentru ca tocmai ce ne-am intors de la mare (deja a trecut o saptamana de atunci iar eu simt un dor cumplit deja ) iar acolo am folosit-o in fiecare zi acum pot sa va spun si voua cate ceva despre ea:

  • are rol hidratant si protector:protecție solară 360º: UVA, UVB și IR
  • are un parfum placut , subtil.
  • este o crema hipoalergenica 
  • textura lejera, catifelata si nu lasa urme albe
  • se aplica foarte usor (chiar si pe pielea umeda) , am folosit-o si ca baz ade machiaj si am fost multumita 
  • protejează ADN-ul celular, are proprietati anti-inflamatorii si imuno-modulatoare, previne imbatranirea prematura a pielii.

COMPOZITIE SI PROPRIETATI

- Filtrele solare au efect fotoprotector, imediat si pe termen lung.
- Antileukine 6® (Extract de alge brune) reduce degradarea ADN-ului celular, protejand impotriva UVA si UVB.
- Physavie (Fruct de Physalis) protejeaza impotriva efectelor nocive ale IR (radiatiilor infrarosii), are proprietati anti-inflamatorii si de hidratare.




Eu am utilizat-o in perioada in care am fost la mare frecvent : o aplicam dis de dimineata inainte sa plecam spre plaja , apoi dupa cateva ore- ca sa fiu sigura ca inca mai e acolo. Trebuie sa recunosc ca exista o mica diferenta intre culoarea tenului si culoarea pielii pe restul corpului insa asta e un lucru obisnuit pentru mine.
 ...niciodata nu reusesc sa ma bronzez la fel de bine pe fata , intotdeauna termin vara cu tenul aproape alb si restul corpului aramiu. 


Produsul este disponibil în farmacii și în magazinul online 
www.ivatherm-shop.ro 
Preț recomandat în farmacii:  62 Lei



Ca si concluzie sincera , va spun ca imi place si cu siguranta o sa fie crema mea preferata vara aceasta . O port in fiecare zi , sunt multumita de aspectul pielii mele si sper in secret sa nu imi apara prea multe riduri . 
Sunt sigura ca ma ajuta si ea!

Voi? Ce produs Ivatherm ati incercat in ultima perioada ?



Related Articles

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Recent Post