In cum sa porti rochita inflorata cumparaturi online jadu.ro OOTD rochita infloata sandale nude sheinside.com

OOTD: Flower dress and nude sandals / Sheinside

Dragele mele , 

A trecut ceva timp de cand nu am mai postat nici un outfit... Ideea principala e ca imi petrec in fiecare zi 9 ore la job, seara cand ajung acasa nu mai am chef de iesit la sedinte foto iar weekendul e plin de ...mamarutza:D 
Si nu stiu ce va imaginati voi...insa in ceea ce o priveste e tare greu sa o tin lanaga mine , pret de 10 min "ca sa faca mami poze".
Asa ca ..sedintele foto se raresc . 
Acestea fiind spuse, dupa cum deja v-ati dat seama zilele trecute  am reusit sa fac cateva poze. Afara 36 de grade, la job 21 ....totul bine si frumos (exceptand nasul infundat si dureea de cap zilnica) pana cand am iesit afara. Aveam impresia ca ametesc ...atat de cald era. 
Machiajul se intindea, soarele intra in ochi...chestii din astea . 
Fericire , ce mai ?
Totusi ,am gasit un loc cu putina umbra iar in 10 minute am reusit sa imortalizam cate ceva:



Am purtat: Rochita NoName
Geanta Jadu.ro
Sandale SHeinside-AICI






Pentru ca am primit multe intrebari cu privire la comenzile online, azi va dau cateva detalii despre cea Sheinside. Este fara doar si poate (din punctul meu de vedere) site-ul care trimite cel mai repede produsele:in aproximativ 3 saptamani (daca nu mai repede) a ajuns, l-am ridicat de la oficiul postal arodat cartierului in care locuiesc  (nu de la oficiul postal vamal), nu am mai platit absolut nimic in plus la ridicarea lui. 

Sandalutele sunt mult mai ok decat ma asteptam . Nu stiu de ce de fiecare data stau cu sufletul la gura atunci cand plasez o comanda ....doar am mai pus atatea comenzi si cam de fiecare data am fost multumita. 
Culoarea este muult mai placuta in realitate (un roz prafuit) , sunt simple si delicate exact asa cum imi plac mie.












Cam atat pentru azi dragele mele.
Va doresc un weekend placut , cu multe zambete si momente frumoase.

Related Articles

1 comentarii:

  1. Cred ca esti de laudat ca mai apuci sa mai si postezi, nici nu stiu cum reusesti!
    Kisses, my lady!

    www.descude.com

    RăspundețiȘtergere

Recent Post