In milanoo.com OOTD POEMA rosewe

OOTD: Summer Hearts / Rosewe

Dragele mele , 

In primul rand vreau sa va urez din suflet , tuturor ..LA MULTI ANI! Fiecare dintre noi mai pastreaza o farama de copil in el...asa ca , fiecare dintre noi ar trebui sa sarbatoreasca , macar un picutz 1 iunie. 
Am avut un weekend frumos...linistitor si presarat cu zambete (mai ales din partea mamarutzei) iar asta e tot ceea ce conteaza ..
Va promit de cateva zile acest outfit insa efectiv nu reusesc sa imi gasesc un picutz de timp ca sa va scriu cateva randuri. Si cum nu imi place sa postez fotografiile fara sa scriu nimic...iata ca ma lungesc ate o saptamana pana reusesc sa postez ceva. 
Tipic. 
Trag atat de tare de mine sa pastrez blogul viu, imi face atata placere sa :fiu aici" langa voi...si tare rau mi-ar parea sa nu mai scriu deloc.Prefer sa o fac mai rar...insa totusi , sa scriu. 
Pozele de azi sunt facute saptamana trecuta, dupa job. 
Tinuta e simpluta, asa cum vam obisnuit deja...clasivul alb/negru- nu dau gres niciodata cu combinatia asta insa marturisesc ca vara cel putin incepe sa nu imi mai placa...prefer culorile.  

Fiind prima comanda Rosewe marturisesc ca am fost oarecum circumspecta. Vedeam o multime de hainute frumoase pe blogul Danielei insa nu stiam nimic de calitatea lor. 
Am comandat doua camasi :(asta plina de inimioare- o ador ) si inca una inflorata. Exista o diferenta clara in ceea ce priveste calitatea lor...asta e facuta dintr-un material plin, nu se sifoneaza, se aseaza bine, are tinuta. 
Despre cealalta ....va spun in umatoarea postare :D 





Am purtat : Camasa Rosewe-AICI
Pantaloni POEMA 
Sandale Poema 
Geanta Milanoo







Am cam facut o multime de comezi ce includeau camasi in ultima perioada incat m-am cam saturat. Acum caut ROCHITE :d Am deja un wishlist facut, poate imi gasesc un pictz de timp ca sa vi-l arat si voua. Sper....
Cam atat pentru azi , astept sa imi spuneti daca va place camasuta. 
Pozele sunt facute in graba, intr-o dupamasa in care eu mi-am uitat ochelarii de soare acasa...iar soarele ma cam orbea...de aici si strambaturile mele. 
Deh , lasa ca voi ma iertati..nu-i asa?



Va pup!

Related Articles

1 comentarii:

  1. Vaaaai ce dragut. Carmen, am facut poze chiar in acest loc acum 2 zile. Ce mi-ar fi placut sa te cunosc, esti superba.

    Te pup cu drag

    RăspundețiȘtergere

Recent Post