In fits2015 kurtmann.ro OOTD zara

OOTD: All white at FITS2015


Dragele mele, 


Stiti deja ca a inceput Festivalul de Teatru de la Sibiu , editia 2015 .
Pentru ca in ultimii ani nu am reusit a ajung la nici un spectacol( gaza mica iar eu nu m-am incumentat deloc sa o las ...si sa ma duc la spectacole ) iar in fiecare an mi-a parut rau ca am facut asta . Anul asta am profitat cat de mult am putut , am prins cateva spectacole pe pietonala Balcescu ( jobul meu e acolo, asa ca am mai tras cu ochiul ) iar in cateva seri mi-am luat sotul de brat si ne-am prezentat la spectacole. Si bine am facut!
Asa cum era de asteptat , la fel ca in fiecare an, cel mai mult mi-a placut FAUST (pe care l-am vazut deja a 4 oara...insa am avut aceeasi senzatie de wooow , ca prima data) . Il recomand din inima tututror care aleg sa viziteze Sibiul, chiar merita vazut.  

Revenind, fotografiile de mai jos sunt facute inainte sa intram la spectacolul de sambata -Cenusareasa. Interesanta versiune (extrem de moderna ) insa nu pot spune ca as mai vrea sa o vad o data. 
Sunt facute in maxim 5 minute de al meu sot si reflecta multa bunadispozitie ....exact ceea ce simteam atunci.

Rochita Zara am comandat-o pe www.kurtmann.ro si am fost un picutz ingrijorata atunci cand am primit-o. Aveam impresia ca e transparenta si nu o sa o pot purta . Insa ...a fost ok, e suuper potrivita pentru o zi calduroasa de vara. Materialul e super usor, croiala e dreapta....iar lungimea perfecta pentru a o putea purta (fara sa imi fie teama ca arat mai mult decat as vrea).

Sandalutzele le-am purtat in seara aceea ultima data ( le aveam de 10 ani) , cand am iesit de la spectacol am observat ca se stricasera....si imi era cred imposibil sa le repar. Asa ca le-am aruncat ...cu o mare mare tristete. Erau atat de simple si atat de frumoase ...incat abia astept sa gasesc ceva asemanator.




Am purtat : Rochita Zara - AICI
Sandale NoName










Imi pare rau ca nu m-am gandit sa fotografiez si spatele rochiei, are un decolteu si un model tare interesant, Oricum, sunt sigura ca o sa o mai vedeti pe aici asa ca nu imi pac mari probleme.

Pe kurtmann.ro gasiti acum reduceri de 60% 
Oferta e foooarte buna, exista cateva produse chiar frumoase asa ca eu chiar va recomand sa rasfoiti putin site-ul. Chiar merita.

Sunt curioasa sa aflu parerea voastra despre tinuta mea. 
Nu e prea simpla?


Va pupacesc!




Related Articles

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Recent Post