In

Valentine's Day



Recunosc cu mana pe inima ca nu ma dau in vant dupa Valentine's Day ...imi pare o sarbatoare extrem de comerciala si nu vad de ce ne-am sarbatori iubirea intr-o anume zi. Perfect ar fi sa ne bucuram de ea in fiecare clipa ...nu-i asa?
Tocmai de aceea nici macar nu am trecut pe la standurile plasate in pietonala Balcescu...am vazut de departe o sumedenie de perne rosii, ursuleti si alte chestii aiurea care nu au nimic deosebit. 
Le gasesc in fiecare an, parca sunt la fel...si mai mult, au un aspect de kitch. Asa ca, ma declar profund dezamagita de "oferta" - desi am vazut-o de la departare...

Totusi, avand in vedere ca este un motiv de a ne simti bine si de a petrece momente frumoase, cu oameni dragi...Le urez tuturor care cred in aceasta sarbatoare si implicit o sarbatoresc.....

O zi minunata, incarcata de emotie si iubire.



Cu soare in suflet si zambet in priviri, asa cum imi place mie sa spun.
Cu amintiri frumoase, cu suflete fericite .

Asta va doresc, din inima...tuturor. 
Chiar daca sarbatoriti sau nu Valentine's Day! Sa fiti fericiti!

Related Articles

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Recent Post