In kurtmann.ro milanoo.com OOTD ray ban stradivarius www.brandcircus.ro zara

OOTD:Spring is around the corner


Dragele mele,

Sunt sigura ca ma intelegeti atunci cand va spun ca doar cateva raze de soare reusesc sa ma binedispuna instant si sa ma faca sa vad viata mai roz si mai luminoasa. Primele raze de soare si-au facut simtite prezenta la Sibiu zilele trecute iar eu mi-am scos ochelarii de soare de la naftalina (nu stiu de ce dar iarna aceasta nu i-am mai purtat atat de mult ca altadata ...)si pantofii. Bineinteles , va marturisesc ca abia astept sa imi pun in cutiute cizmele/botinele. Visez deja cu ochii deschisi la sandalute, pantofi si balerini...
eh, mai avem un picutz de asteptat...si gata, a trecut iarna!!

"Vedeta " postarii de azi este jacheta ZARA cumparata in ultima comanda pe www.brandcircus.ro .M-am indragostit de indata ce am vazut-o , e facuta dintr-un material tare calitativ, e perfecta pentru vremea ce urmeaza si are un croi tare tare frumos.
Mai mult, se pare ca am facut o oarecare "obsesie" pentru detaliile de piele...asa ca nu se putea ca noii mele achizitii sa ii lipseasca asa ceva..nu?



Am purtat : 
Jacheta ZARA via BranCircus- AICI (acum la reducere)
Camasa Stradivarius via BrandCircus- similar AICI
Pantaloni ZARA via Kurtmann-AICI
Pantofi Milanoo
Geanta NewYorker (old)
Ochelari Ray Ban





Camasa face parte din prima comanda facuta atunci cand am descoperit BrandCircus. Va spuneam cate ceva despre ea in postarea de AICI . Eram (si inca mai sunt) in cautarea camasilor perfecte. Am adunat deja o multime in ultimul timp ...printre care se numara si aceasta. Este subtirica, potrivita pentru anotimpul pe care il astept...si are un imprimeu tare dragutz...o multime de stelute :)Manecile sunt trei-sferturi si au un sistem de prindere tare ok (pe care eu nu l-am folosit aici :)) Pentru ca are un croi usor evazat eu am ales sa port peste o vesta neagra, simpla ...asa imi parea talia mai accentuta iar outfitul un picutz mai ...altfel. 
Imi place tare mult combinatia camasa alba, cravata si vesta...poate cu putin noroc o sa reusesc ca va arat si voua o data o tinuta masculina...am perioade in care le indragesc la maxim ..





Tinuta e cumintica, asa cum v-am obisnut . Stiti deja ca ma definesc astfel de outfituri, poate am prea putin curaj pentru ceva mai indraznesc. 
Sau poate...cum spuneam...asta mi se potriveste. 
Voi ce parere aveti?
Astept cu interes comentariile vostre, stiti deja ca iubesc interactiunea cu voi .

Noapte buna, 
Pe curand!

Related Articles

3 comentarii:

  1. Am si eu paltonasul asta, l-am luat mult mai ieftin de pe 543.ro, a costat 50 lei, pe kurtmann.ro de exemplu e 170 de lei O_O
    Mie sincer insa nu-mi place in mod deosebit, materialul se sifoneaza usor, si ma enerveaza capsa aia care e la spate...

    RăspundețiȘtergere
  2. Pe tine arata superb Geaca. Pe site-ul de unde ai cumpărat-o nu imi place deloc cum este prezentata

    RăspundețiȘtergere

Recent Post