In la ce poate fi folosit uleiul de argan review solaris ulei de argan

REVIEW: Longevita – Ulei de argan bio

Dragele mele, 


Nu v-am mai vorbit aproape deloc in ultimul timp despre produsele cosmetice folosite de mine. Nu pentru ca nu am mai folosit....Slava Cerului mi-au intrat in rutina cateva noi.  Postarile de genul acesta necesita un picutz mai mult timp, timp pe care eu nu il prea am .
Azi mi-am facut curaj asa ca vreau sa va spun cateva vorbe despre cum folosesc eu uleiul de argan si mai ales ce ulei de argan folosesc.

Uleiul de argan Longevita (caci despre el va fi vorba) este comercizat de Solaris. Probabil majoritatea dintre voi cunosc acest brand, insa pentru cine nu stie il gasiti in majoritatea magazinelor, cu precadere in plafare.
In urma cu aproximativ 2 luni am primit la job un cosulet taaare frumos cu mai multe produse de la ei. Mi-au facut o surpriza tare frumoasa , nu ma asteptam deloc. M-a impresionat mai ales modul in care au ales sa il impacheteze, detaliile de genul acesta conteaza foarte mult pentru mine. 

Revenind...va marturisesc ca sotul meu a fost primul interesat de uleiul de argan, acum vreo 2 ani. Citise el undeva ca este un bun produs antirid...asa ca am comandat de pe un site (nu imi mai amintesc de unde) o sticluta de 10 ml. Eu nu am fost curioasa sa il incerc atunci...deh, eram tinerica si nu aveam nevoie de produse antirid :))


Sursa foto-AICI

Acum, cand am desfacut "cosuletul cu bunatati Solaris" a fost primul care mi-a atras atentia. In primul rand imi place tare mult ambalajul : o sticluta simpla, cu pompita...care se poate bloca printr-o simpla rotire. Suuuper!! (poate nu e un aspect important pentru multa lume, dar sunt sigura ca fiecare mamica ma intelege )
Referitor la textura si miros...va pot spune ca e singurul ulei care aplicat pe maini de exemplu(cu moderatie , bineinteles) nu mi le lasa uleioase...Pare un ulei "uscat" :) Mirosul este usor sesizabil..nu este chiar preferatul meu insa cu siguranta nu este deranjant.
Sa va spun pentru ce l-am folosit eu?
  • pentru intarirea unghilor: il aplic din cand in cand seara , inainte de culcare. Destul de mica e cantitatea pe care o folosesc, si din pacate nu in fiecare seara insa am observat ca unghile mele s-au intarit putin, ceea ce e este foarte bine. 
  • pentru hidratarea tenului : rar, de regula dupa ce stau cateva ore in frig...si il simt extrem de uscat. L-am folosit pe post de masca - aplicat seara , tot inainte de somn. Dimineata aspectul pielii era ok, nu ma mai strangea...asa ca probabil o sa mai repet experienta
  • pe post de demachiant de ochi (atunci cand nu am avut nici un bifazic in casa) : aplicat putin, pe o discheta umezita in prealabil cu apa calduta, isi face treaba bine
  • produs antirid : sunt deja bine stiute proprietatile sale antirid asa ca nu cred ca are rost sa intru in detalii aici .
  • produs pentru ingrijirea genelor
  • produs pentru ingrijirea parului : se poate folosi doar el sau in combinatie cu alte ingrediente , ca si masca de par.  Cea mai simpla utilizare a lui este amestecat cu masca sau balsamul de par.
Inca nu am incercat aceasta combinatie...saptamana viitoare ajung si eu in sfarsit sa ma tund. Apoi , parul intra in "reparatii capitale". Sper sa am curaj sa tund cat mai mult din el , este destul de deteriorat si nu imi mai place deloc . Revin cu un update la postare, dupa ce incerc si varianta aceasta.


Un recipient cu 30 ml ulei de argan Longevita costă în jur de 25 lei. Se găsește online și în magazinele cu produse naturiste. E destul de accesibil, așa că este foarte probabil sa il cumpar din nou  în special pentru a-l folosi pe gene și pentru hidratatea pielii. Faptul că flaconul de la Solaris e prevăzut cu pompă ma ajuta sa nu irosesesc prea mult ulEI la fiecare utilizare.


Related Articles

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Recent Post