In Berska OOTD stradivarius www.brandcircus.ro

OOTD: Spring is almost here / BrandCircus.ro



Dragele mele,

Am decis sa nu ma mai scuz cand vine vorba de intarzierile cu care reusesc sa mai scriu aici, pe blog. De fiecare data scriu cam acelasi lucru ...voi deja stiti cum stau lucrurile asa ca nu mai are rost.
In postarea de azi va arat cateva din produsele comandate de pe www.BrandCircus.ro. Va spuneam deja ca rabdarea ma cam parasit de vreo 2 ani incoace asa ca incerc sa o suplinesc si eu ..cum pot.Cand vine vorba de shopping, magazinele online ma salveaza -fara doar si poate. 
Pentru ca de 2 luni am inceput jobul ....simt nevoia sa imi cumpar o multime de camasi si alte cele pe care sa le port zi de zi. M-am bucurat tare mult cand am vazut ca stocul de camasi a fost reactualizat asa ca am pus rapid in cos 2 bucat camasute +un jerseu rozaliu+ o pereche de pantaloni .
Una din camasi o puteti vedea mai jos (scuzati calitatea fotografiilor, au fost facute in graba , dupa o vizita scurta la Libraria Humanitas): e potrivita cu siguranta anotimpului pe care il astept (adica primavara) , e subtirica si delicata.  Se poate purta si cu maneci treisfeturi...asa ca va marturisesc ca abia astept sa o port cu o fustita conica si cu o pereche de stiletto. 
Revenind, blazerul rozaliu mi-a facut cu ochiul inca de cand l-am vazut prima data. Este subtirel  si el si perfect pentru serile de vara, cand porti ceva ...ca sa nu simti racoarea. Desi era un picutz mai lung (un picutz mai mult) nu am citit eticheta si l-am bagat in masina de spalat. 
Foarte rau am facut, trebuia spalat manual..asa ca acum imi vine pana in talie. Noroc ca nu s-a scurtat si la maneci...mi-ar fi parut tare rau sa se intample asta.
Macar am invatat ceva din toata patania, cu sigurata citesc etichetele produselor de acum incolo...



Am purtat : Camasa Berska via BrandCircusAICI
Jerseu Berska via BrandCircusAICI
Pantaloni Stradivarius via BrandCircusAICI
Botine H&M
Geanta Alexandrei :))



Pantalonii sunt exact stilul meu....subtiri, croi conic (perfecti pentru pantofiorii mei ce asteapta cuminti venirea primaverii) si putin elastici. Asta e un lucru bun, dat fiind faptul ca am cam slabit in ultima vreme ...se aseaza frumos.



Parul meu e deja mult prea lung iar eu nu mai am rabdare sa il intind- abia astept sa il tund. In rest...toate bune:))
Revenind, va spun ca produsele comandate pe www.brandcircus.ro au o calitate exceptionala, nici unul dintre ele nu are nici un defect (asta ca sa raspund intrebarilor de pe e-mail, erau cateva persoane ce ma intrebau daca hainele comandate de mine la diverse outleturi au defecte) . 
Mai mult, pentru cititoarele mele din Sibiu ...trebuie sa stiti ca nu se plateste transport pentru comenzile venite din Sibiu, iar produsele ajung la voi a doua zi lucratoare. Cel putin asta mi s-a intamplat mie :D
Inca nu am facut nici un retur ca sa stiu cum functioneaza serviciul acesta..insa promit ca revin cu detalii de indata ce il incerc .

Pentru acelea dintre voi care sunt curioase, va spun ca cum gasiti lichidare de stoc la produsele de iarna si muuulte muulte produse noi pentru anotimpul care urmeaza. Pfff, presimt ca urmeaza o alta comanda...

Cam atat pentru azi. 
Maine mamarutza se intoarce la cresa (dupa aproape3 saptamani de stat acasa) asa ca trebuie sa ne trezim de dimineata...
Va pupacim si va doresc de pe acum o saptamana MINUNATA!

Related Articles

4 comentarii:

  1. Am incercat si eu sa comand de la diverse outleturi si la fel cum spui si tu, nu am avut parte de defecte. Cel putin nu foarte mari (la unele mai lipseau etichete,dar cam atat). Si eu patesc deseori sa bag la masina de spalat ceea ce nu trebuie, dar spre deosebire de tine eu nu ma invat minte :))
    Te pup si imi place foarte mult outfitul tau!

    www.chatediary.wordpress.com

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna Catalina! Bine ai venit!
      Sa sti ca asta mi s-a intamplat si mie...sa lipsesca eticheta . Dar lucrul asta ma intereseaza atat de putin incat...nici nu i-am dat atentie:)) Pff, sa sti ca mie nu mi s-a mai intamplat si sper din suflet sa fi invatat ceva :)))
      Te pup!

      Ștergere
  2. Buna, si eu am vrut sa imi iau camasuta asta, dar cum nu imi place sa calc....m-am gandit ca poate se sifoneaza repede .Poate ma ajuti tu cu un raspuns , materialul este sifonabil ? Ce marime ai ales ? Multumesc anticipat

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna:)
      sa sti ca tocmai am spalat cmasuta (in masina :P) iar dupa ce s-a uscat...e perfecta:D Deci, nu e imperios necesar sa fie calcata....si nici nu se sifoneaza repede :) Chiar deloc. Am ales marimea S.
      Sper ca ti-am fost de ajutor, te mai astept pe aici.

      Ștergere

Recent Post