In beauty fusta galbena giveaway oriflame review the one oriflame

[review] The ONE by Oriflame

Dragele mele,


Asa cum unele dintre voi va amintiti, va spuneamin urma cu ceva timp, mai exact  AICI ca imi doresc tare mult sa testez noua colectie Oriflame, The ONE pentru ca sunt sigura ca include produse de calitate.
Stiti deja ca dorinta mi s-a implinit si le-am primit (cu intarziere putin si chiar am avut ceva emotii), le-am folosit, asa ca acum pot sa va spun cateva cuvinte despre fiecare in parte.

Pachetul pe care l-am primit eu spre testare (de altfel ca toti blogerrii) contine urmatoarele produse:

  • Fondul de ten Illuskin Foundation 
  • Iluskin Concealer
  • Pudra Illuskin Powder
  • Fardurile crema pentru pleoape The One Colour Impact
  • Glossurile Power Shine
  • Mascara The One Volume Blast 



Va marturisesc ca in momentul in care am deschis cutia am fost cel mai curioasa sa incerc fondul de ten. Nu stiu exact de ce insa cred ca e produsul de machiaj care ma incanta cel mai mult, de fiecare data.
Pentru ca Descude imi spusese ca nuanta fondului de ten primit de ea este foarte inchisa am avut ceva emotii. Insa, spre marea mea mirare , mi mi se potriveste ca o manusa (Natural Beige cred că este o nuanță universală și se potrivește multor nuanțe de ten, nu e nici cea mai deschisă nuanță, nici foarte închisă). Happy me!



Daca e sa incepem cu fondul de ten Illuskin Foundation recunosc ca primul lucru care m-a atras, a fost ambalajul : sticluță transparentă, cu aplicator - pompiță și cu sistem de blocare, astfel încât să nu curgă din greșeală atunci când îl iei cu tine în vacanță. Eu personal nu am mai vazut sistemul acesta de blocare nicaieri, asa ca are un mare plus pentru asta.
 Un lucru important este faptul că are FPS de 20. 
Pentru ca este un fond de ten lejer, cu acoperire medie am decis sa il folosesc in doua moduri diferite, bineinteles in zile diferite: aplicat o data, pentru uniformizarea aspectului tenului fara a ascunde insa micile inperfectiuni si ulterior, aplicat in 2 straturi (am aplicat al doilea strat dupa ce am asteptat uscarea primului) pentru o acoperire mult mai buna.
In fiecare din cele doua cazuri am fost multumita de rezultat: rezista aproximativ toata ziua (fixat de fiecare data cu pudra), nu lasa mai deloc urme pe telefonul mobil , nu se strange in pliuri.
L-am aplicat si pe buze pentru a incerca un vechi truc (fond de ten+gloss transparent) si rezistatul a fost multumitor .

Al doilea produs,  Iluskin Concealer are o textura lichida si o acoperire buna. Pentru ca nu am cearcane mai deloc nu prea folosesc produse din aceasta gama, asa ca nu stiu ce ar fi trebuit sa urmaresc.
Poate mi-as fi dorit ca efectul de iluminare sa fie mai accentuat, insa probabil as fi avut nevoie de o alta nuanta...sau de o tehnica mai buna de aplicare.
Se strange putin in pliuri, daca nu e fixat cu pudra.

Pudra Illuskin Powder mi-a captat atentia inca din primele minute. Recunosc, nu intotdeauna am rabdare si timp pentru a-mi fixa machiajul cu pudra, insa acum am observat (inca o data ) ca pasul acesta chiar face diferenta.
Aceasta sigileaza fondul de ten, facundu-l mat. Totusi , aspectul este natural. Fata nu arata deloc incarcata deoarece textura este foarte fina, lejera.


Despre fardurile crema pentru pleoape The One Colour Impact , ce pot sa va spun? Au fost o surpriza placuta, din nou. In urma cu multi ani am mai folosit cateva produse de genul insa am fost chiar nemultumita pentru ca se strangeau in pliul ochiului dupa cateva ore, intensitatea scadea iar aspectul machiajului era neingrijit.
Nuantele pe care le am eu sunt Beige Pearl, Olive Green si Golden Brown. Pentru ca de regula aleg sa imi evidentiez ochii le-am folosit pe cele mai intense adica Olive Green si Golden Brown. 
Textura aerata, intensitatea, rezistenta (aprox 3-4 ore intact) m-au facut sa imi schimb parerea despre genul acesta de produs. Singurul lucru care nu ma incanta foarte mult e aspectul sidefat, insa uneori...il accept.
Imi plac, o sa le folosesc cu placere si de acum inainte, sunt sigura!
Mascara The One Volume Blast este un produs care nu m-a dat pe spate, insa acest lucru este aproape imposibil datorita faptului ca genele mele sunt atat de scurte si greu de curbat incat e extrem de greu sa gasesc un rimel care sa le transforme intr-un mod spectaculos. Totusi, rimelul nu incarca genele, nuanta este mai mult decat frumoasa (negru intens) iar peria reuseste sa le pieptene destul de bine. Deci, rezultatat satisfacator, nu-i asa? :)
Glossurile Power Shine si-au facut intrarea in trusa mea de farduri instant. Sincer, chiar nu ma asteptam sa imi placa atat de mult. 
In primul rand, mirosul este extraordinar -pepene galben . Apoi, buzele par mult mai voluptoase (datorita particulelor stralucitoare) iar produsul rezista destul de bine. 
Un mare plus are din partea mea si ambalajul(din nou)- aspectul este profi, par produse scumpe. Sau cel putin asa imi par mie ;))


Am lasat la sfarsit lacurile de unghii Long Wear Nail Polish pentru ca sunt produsele despre care eu pot sa va spun cele mai putine lucruri. Marturisesc ca nici inainte nu prea aveam eu rabdare sa imi fac manichiura extrem de des, multumindu-ma sa aplic un lac transparent...si atat. Eh, acum de cand mamarutza e in actiune si imi ocupa 25 de ore pe zi , lucrul acesta se intampla muuult mai rar.
Hotarata sa le incerc , ca sa va pot spune si voua cateva cuvinte despre ele, vineri noapte (pe la 1.30) eu imi faceam manichiura si pedichiura (dap, am o mica obsesie- intotdeauna aleg aceeasi oja pentru ambele). 
Am ales nuanta Orchid pentru ca imi place mult mai mult decat Cappucino (preferata insa de sotul meu, care adora manichiura in nuante nude si mai ales french) si am aplicat doar un strat pentru ca are o putere foarte mare de acoperire. Nici macar nu m-am mai gandit sa aplic un al doilea strat.
Imi place  mult forma aplicatorului si faptul ca se usuca foarte repede, fara a aplica vreun produs pentru uscare rapida.
Ce am uitat eu e ca sambata , la mine, e zi de curatenie generala...Asa ca, manichiura mea , pe la ora 14, dupa cateva ture de spalat vase, shmotruit parchet (alb cu striatii :>) era compromisa. 
In concluzie, nu vreau sa imi dau cu parerea referitor la rezistenta lor. Prefer sa le mai incerc inca o data , sa le aplic de 2 ori si daca se poate nici sa nu curat parchetul 2 ore . Cam multe pretentii, nu-i asa? :))


Desi am vrut sa includ in postarea de azi si cateva fotografii cu un machiaj realizat cu produsele din colectia The ONE - Oriflame, cred ca o sa fac acest lucru intr-o alta zi. La Sibiu ploua incontinuu de 2 saptamani (cred -nici nu mai stiu..) asa ca nu am avut nici o sansa sa fac 2-3 fotografii afara. Iar in casa...rezultatul nu imi place deloc.

Ca si concluzie generala, recomand cu incredere noile produse Oriflame din gama The ONE .Raportul calitate-pret este mai mult decat satisfacator, sunt la indemana oricui si mai ales ...sunt calitative.
Cu siguranta o sa imi comand si eu in viitor alte produse (imi face cu ochiul un ruj ROSU-tocmai mie care am purtat de maxim 2 ori in viata asa ceva :>) pentru ca m-au surprins intr-un mod tare placut!


P.S- Am fost surprinsa sa vad numarul mic de persoane care s-au inscris la giveawayul de AICI . Mie personal imi place tare mult fustita, insa u know, gusturile nu se discuta, nu-i asa? :/
Deci, au fost 24 de persoane inscrise.
Random.org m-a ajutat, ca de obicei. 

Felicitari  Nadia Alina Candrea !!!
Verifica-ti e-mailul, astept raspunsul tau !

Related Articles

5 comentarii:

  1. Multumesc , Carmen! Ti-am scris!
    Cat despre produsele THE ONE, si pe mine m-ar interesa mai ales fondul de ten si gloss-urile!
    pupici si Multumiri pentru fustita!!! Abia astept! :-*

    RăspundețiȘtergere
  2. Acum am inteles cu adevarat ca eu chiar am tenul foarte alb:))
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :))) Ce dulce esti!
      Oricum ar fi...ti se potriveste de minune! Esti superba asa! Te pup!!

      Ștergere
  3. Ai facut un adevarat review! Felicitari!♥

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am incercat cel putin... Trebuie sa ma organizez mai bine, sa imi impart un picutz mai ok timpul...si poate o sa reusesc sa fac treaba din ce in ce mai buna :) Eu asa sper :D

      Ștergere

Recent Post