In camasa rosie in carouri l'oreal OOTD stil masculin

OOTD: Sporty outfit, camasa sotului si culoare noua in par.

Sambata, dupa o discutie scurta pe WhatsApp cu Alexandra am hotarat sa profitam de timpul frumos putinul timp in care nu ploua si sa iesim sa mancam o inghetata. Prima inghetata pe anul acesta:)

Planul era facut , mamarutza mea adormise iar eu (ca de obicei) eram in criza de timp...mai erau cateva minute si Ale trebuia sa vina dupa mine. 
Am ales sa port un outfit lejer , fara prea multe pretentii...care sa ma ajute sa ma misc liber si sa ma simt comod. In fond, cam asta iti doresti (in mod normal) la o plimbare prin parc?
In plus, aveam de gand sa imi fotografiez noua culoare a parului. Atat! 

Ce a iesit?




 Am purtat : Pantofi sport- no name
     Jeans: Berska
                           Camasa:  New Yorker (men's)
       Ochelari  :H&M
  Geanta: SH



Pantofii spor ii am de cel putin 2 ani in dulap. In cutie! i-am mai purtat o data, la un gratar ...si atat. Nu stiu exact de ce i-am cumparat ..cred ca imi placea ideea de matchy match cu Nelutu, care poarta frecvent incaltari de genul.
Ca veni vorba de sotul meu, v-am mai spus deja ca am obiceiul sa ii imprumut din garderoba cate ceva: cravata, bretele si cam atat. Pana acum cand am atentat si la camasa lui..mi se parea ca mi se potriveste:) Si in plus nu aveam nimic care sa intregeasca tinuta.Slim fit pentru el, large pentru mine :>



Recunosc ca am surprins 2-3 priviri ciudate in Sibiul meu drag, insa eu m-am simtit tare bine purtand-o si deja am in minte o tinuta cu fusta care sa o includa :D
Acum daca stau sa ma gandesc, imi dau seama ca nu am mai purtat o bluza/camasa legata in talie ...din scoala generala. Atunci imi era lene sa port hainele care erau in plusin mana, ghiozdanul/geanta erau neincapatoare asa ca alegeam varianta asta. 
Mi-am adus aminte de asta si am incercat.Imi place tare mult rezultatul asa ca este foarte probabil sa mai vedeti abordarea si in viitor.
In plus, am vazut ca se poarta ...asa ca , de ce nu?







Aceia dintre voi care ma urmaresc pe Instagram stiu ca in urma cu 1 saptamana m-am vopsit. Chiar am intrebat pe Facebook ce vopsea de par imi recomandati, dat fiind faptul ca eu nu am o super experienta in vopsit. Am ales L'oreal Sublime Mousse, mai ales pentru culoare. Ca si brand ma hotarasem ca vreau L'oreal insa culoarea aceasta am gasit-o doar in gama asta.


Acum parul arata cam asa:



Alexandra, dupa o zi intreaga de munca si umblatura...a ajuns la mine la 22.30 m-a vopsit , iar la 23.30 deja pleca. Eu am fost atat de obosita si lipsita de energie in ziua aceea incat am adormit cu parul ud, fara sa verific culoarea. De fapt, eram sigura ca o sa fie bine...si oricum nu mai aveam ce face:))

Dimineata mi-am dat seama ca imi place tare mult (multumesc frumos scumpa mea!!! ) si ca probabil asta va fi nuanta pe care o voi folosi (arata aproape la fel ca nuanta mea naturala, iar eu asta cautam). In schimb, tot dimineata am observat ca noua mea tunsoare e facuta destul de aiurea (ca sa nu spun total aiurea) iar parul intins arata acum...total inestetic. De ce? Pentru ca treptele sunt facute ca din topor, inegale si ....rezultatul e jalnic. O sa mai astept 2-3 luni sa creasca, apoi ma duc sa incerc sa repar cate ceva. 

Asa imi trebuie daca schimb stilistul..:/ Aiurea!

Paranteza: oare v-am povestit "patania" mea de anul trecut, cand inainte cu 2 zile de botezul Antoniei m-am hotarat sa ma vopsesc? Aveam prea multe fire albe (acelasi motiv m-a indemnat sa fac pasul si acum)si nu mi se parea ca rochita trebuie sa se asorteze cu ele. Asa ca , intr-o vizita in Carrefour mi-am ales rapid o vopsea (L'oreal Casting Creme Gloss,nu mai stiu nuanta) iar Ale s-a ocupat de partea tehnica. Eu, habar n-aveam ca trebuie sa verific nuanta si in catalog, asa ca am ales culoarea dupa fotografia tipei de pe coperta :> Mai are rost sa va spun ca m-am spalat de 27 de ori in 2 zile ? Nu de alta dar genul ten de portelan si par negru ca abanosul a la Alba ca Zapada nu prea ma incanta...:))


Sunt tare curioasa ce parere aveti despre tinuta mea, mai ales dupa ce am vazut pe Facebook ca nimeni nu se astepta sa port astfel de incaltari:) Adevarul e ca prefer oricand tocurile inalte insa cateodata parca avem nevoie si de asa ceva? 
Nu-i asa?




Related Articles

1 comentarii:

  1. Nu stiu de ce , dar cred ca primul comentariu nu s-a trimis si scrisesem o gramada :(
    Iti spusesem, printre altele ca iti sta minunat cu noua culoare si tunsoare.

    te pup, draga mea mamica superba!

    http://miu-miu.ro/

    RăspundețiȘtergere

Recent Post