In colici bebelusi Himalaya produse pentru bebelusi sirop Liv.52

[review] : Himalaya products

Am "facut cunostiinta" cu produsele Himalaya in urma cu aproximativ 2 ani, intr-o vizita la Sensiblu. Cautam un produs natural (incepusem deja sa o am o obsesie pentru astfel de produse ...mai ales cand vine vorba de cosmetice) care sa ma ajute sa imi curat tenul, eram intr-o perioada in care aveam probleme cu el-chestie hormonala, dar eu incercam prin diferite metode sa il fac sa isi revina.
Am ales atunci o spuma demachiantă Puritying Neem Foaming Face Wash, cu neem și turmeric, pentru ten normal și gras.
Formula era fără săpun (aveam impresia ca orice spuma demachianta care continea sapun imi irita si mai tare tenul ) și hipoalergenică. Am folosit intreg flaconul de 150 ml si am fost tare multumita de cum se prezenta tenul meu. Nu reuseam niciodata sa curat asa cum trebuie zona ochilor, asa ca imi aduc aminte ca facusem o rutina sa folosesc produsul dupa o demachiere prealabila cu un lapte demachiant. Oricum, bun produs, mi-a placut!


Apoi, dupa ce am nascut ...am primit in maternitate clasicul cadou destinat ingrijirii bebelusului (pentru acelea dintre voi care nu stiu , bebele primeste o sumedenie de produse de ingrijire, cele mai multe in varianta mini ) iar printre ele si Gentle Baby Shampoo.
 Chiar nu cred ca am avut nevoie prea mare de un sampon pentru parul mamarutzei dat fiind faptul ca abia acum a inceput sa ii creasca...insa eu l-am folosit cu regularitate mai ales ca atunci cand s-a nascut avea destul de mult par (pe tot corpul :))) 
Samponul avea un miros placut, formula delicata nu irita ochii (stiu sigur asta pentru ca eu incerc fiecare sampon pe care il folosesc pentru fetita mea. Acum, nu ii place deloc sa o spal pe cap..asa ca cu siguranta nu as avea nevoie ca samponul folosit sa ii mai si irite ochisorii) iar cele 3 firicele de par , aratau minunat dupa  baie:)
La urmatoarea vizita la Sensiblu mi-am achizitionat si Uleiul de corp hranitor pentru copii - pe care inca imi mai place. Mamarutza mea nu mai vrea sa stea la masaj insa in primele luni chiar era un moment de relaxare pentru ea. 
Mi se pare unul dintre cele mai bune produse de genul, avand in vedere ingredientele naturale pe care le contine: Ulei de Masline - hraneste pielea; Ginseng Indian - imbunatsteste tonusul pielii si Aloe Vera - hidrateaza in profunzime.Am voie sa va spun ca l-am folosit si eu , in paralel? Eh , si daca nu am voie tot va spun! Mirosul nu este chiar WOW insa e ok insa pielea ramane hidratata si catifelata. Iar asta e aproape tot ce conteaza pentru mine de la un astfel de produs.

Tot la mamarutza, in perioada colicilor (pfff, mi se pare ca a trecut o vesnicie de atunci) ni s-a recomandat Bonnisan ca prima incercare (tocmai pentru ingredientele naturale ) de a ameliora durerile micutei . Nu a avut nici un efect, insa saracutza mea fetita a suferit destul de tare in perioada colicilor iar medicamentele pe care i le-am administat nu au contat prea mult. Singurul care a avut efect a fost Colieful, insa si acela cam 2 saptamani .
 Acum aproximativ 1 luna sunam in disperare pediatrul care se ocupa de Antonia intrebandu-l ce sa fac pentru ca nu mananca. Cam asta era adevarul, nu vroia sa manane mai nimic, pofta de mancare era aproape inexistenta iar eu eram speriata. Ni s-a recomandat LIV.52 care cred eu ca ne-a ajutat. Exceptand faptul ca are un gust ingrozitor si poate fi administat unui copil foooarte greu (sau poate doar copilului nostru) are efecte. Dupa 10 zile de tratament pitica noastra a inceput sa manace un picutz mai bine, iar treptat pofta de mancare i-a crescut simtitor. Me happy! :)

si Masca purificatoare cu argila  pentru ca DIN NOU tenul meu nu vrea sa ne mai intelegem deloc. Nici nu stiu cu ce l-am suparat atat de tare :(  
Fruntea e plina de mici cosulete care se incapataneaza sa imi apara si pe tample sa pe nas. Posibil si acum sa fie cauza hormonala, insa nu sunt sigura.
Oricum, in cazul in care nu reusesc mare lucru cu partea cosmetica o sa ajung si la dermatolog. 
Revenind, pe   www.hboutique.ro preturile am impresia ca sunt un picut mai mici decat in farmacii iar de fiecare data cand am intrat am gasit o oferta  buna. Lucru care nu poate decat sa ma bucure.
Acestea fiind spuse, revin cu review-uri dupa ce produsele din wishlist ajung la mine si dupa ce le testez o perioada. 

Voi a-ti folosit produse Himalaya Herbal Healtcare?
Ce recomandari (pro si contra) aveti pentru mine?



 

Related Articles

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Recent Post