In giveaway

Winner -mY SPRING GIVEAWAY

Dragele mele,

Cu greu, dar iata ca azi am reusit sa fac lista cu persoanele inscrise la micul meu Giveaway de Primavara.
Ca sa nu o mai lungim f mult,  iata cine s-a inscris:


  1. claudia_mami (desi ai trecut si un id de twitter nu te-am gasit ca si follower)
  2. Beauty and others
  3.  Beauty and others
  4. Madalina((desi ai trecut si un id de twitter nu te-am gasit ca si follower)
  5. Laly Dulcineea
  6. Alisa Mos
  7. Ana Onofrei
  8. Alexandra
  9. Alexandra
  10. Jane
  11.  Preda Nicoleta Alina
  12. Lucica Lazar(desi ai trecut si un id de twitter nu te-am gasit ca si follower)
  13. Ioana-Alinta
  14. Ioana-Alinta
  15. deea21
  16. deea21
  17. Ionelia Cristina Nichita
  18. Catalina Mitu
  19. Adina BB
  20. ada90
  21. ada90
  22. iulia sava
  23. Roxana
  24. Cristina
  25. Bianca Roxana
  26. Bianca Roxana
  27. nadia candrea
  28. monika (desi ai recut si un id de twitter nu te-m gasit ca si follower)
  29. Alexandra
  30. Gavriloi Adina
  31. anuska
  32. manadite
  33. AncaDanielaStyle
  34. Andreia_vd
  35. pandrea florina
  36. pandrea florina
  37. hermina

Random ne-a ajutat , ca de fiecare data:


 Preda Nicoleta Alina felicitari!!!
O sa iti scriu imediat un mail, sper sa imi raspunzi in 48 de ore.Mai sper si sa iti placa ceea ce ai castigat.
Pentru celelalte fete care nu au fost azi castigatoare, nu va intristati, in perioada imediat urmatoare o sa urmeze alt giveaway.


Va pupacesc, somn usor!

Related Articles

4 comentarii:

Recent Post