In yves rocher

Oferta Yves Rocher -MAI

Dragele mele,
 
Desi destul de tarziu, va arat si eu oferta Yves Rocher pentru luna aceasta. Marturisesc ca nu ma tenteaza deloc ( tatal meu-adica eu, a primit o oferta cu ocazia zilei sale de nastere care e peste cateva zile-pentru o comanda de minim 39 de lei primeste un parfum la alegere ,in variata full size), dar poate pe voi va tenteaza (o gasiti AICI):

- reducere 35% la un produs la alegere (exceptie produsele din promotie, seturile, produsele cu bulina verde si cele editie limitata)

- o surpriza la alegere la o comanda de minim 39 ron: geanta vanity multi-compartiment / set de 3 mini parfumuri / apa de colonie ceai verde
 

- transport gratuit pentru comenzile cu valoare mai mare de 79 ron

- o surpriza pentru o comanda de minim 109 ron: Elixir 7.9 (intensificator pentru tineretea tenului)

 
 
 Acesta recunosc ca ma tenteaza oarecum, as fi vrut sa il fac cadou sotului meu. Dar poate il mai prind eu la alta oferta.
Pentru comenzile de minim 99 ron apa de toaleta Flowerparty (50 ml) poate fi achizitionata la pretul de 75 ron in loc de 155 ron.

 
 
Cum vi se pare oferta de luna asta?


Related Articles

1 comentarii:

Recent Post