In BlogalInitiative.ro

Magazin online + Gala premiilor eCommerce = PROFIT GARANTAT

 In urma cu cativa ani, la una dintre materile de la facultate (cu un profesor destul de aspru, daca e sa imi amintesc) aflam ca au existat in trecut mult mai multe moduri de a face comert iar in zilele noastre, notiunea de "a vinde' incepe sa se extinda din ce in ce mai mult.
 Odata cu inceputurile Internetului un nou tip de afacere s-a profilat din ce in ce mai pronuntat pe plan international: comertul online. Au aparut nenumarate site-uri si firme care se ocupa cu vanzarile en-gros de produse prin Internet, cu organizarea de licititatii online, cu furnizarea accesului contracost la pagini cu informatii, intr-un cuvant abordeaza o forma sau alta de comert electronic, un domeniu aflat in plina expansiune. Avantajul comertului online este evident: piata pe Internet creste exponential de la un an la altul. 
Un site bine lucrat, cunoscut si care ofera produse de calitate la preturi bune va avea mai multi vizitatori, mai motivati si mai inzestrati financiar decat "Consignatia" din coltul strazii.

Si pentru ca concurenta exista oriunde, pentru ca fiecare dintre noi isi doreste sa devina mai bun in ceea ce face, sa isi perfectioneze modul de lucru, iata ca si anul acesta (la fel ca in ultimii 8 ani) se organizeaza o Gala a Premiilor e-Commerce.
In ceea ce ma priveste, consider ca inscrierea la acesta gala este oportuna pentru fiecare proprietar de magazin virtual care isi respecta clientul si care vrea sa progreseze. Unde mai pui ca sunt si o serie de facilitati, cum ar fi:
  • fiecare magazin este auditat de cei mai buni specialisti in e-commerce, evaluarea facandu-se prin peste 90 de criterii de jurizare, gandite astfel incat sa surprinda aspectele esentialie ale oricarui business online; in mod obisnuit, doar un astfel de audit ar costa 1.500 euro; 
  • toate magazinele acceptate in competitia GPeC primesc gratuit marca de incredere TRUSTED pentru 1 an de zile (adica economisesc inca 120 euro, costul acordarii marcii in mod normal). Obtinerea certificarii TRUSTED presupune respectarea legislatiei in vigoare si a bunelor practici, iar afisarea ei pe site contribuie la cresterea increderii consumatorilor in cumparaturile online si, deci, la cresterea vanzarilor; 
  • toate magazinele beneficiaza gratuit de contul “gold” la ClickTale timp de 1 luna, ClickTale fiind unul din cele mai cunoscute tool-uri de customer experience analytics la nivel mondial. Pretul de lista din oferta ClickTale este de 990 dolari, dar acesta este inclus in taxa de participare la GPeC; in urma implementarii ClickTale, magazinele vor stii exact comportamentul utilizatorilor si vor afla cum sa isi imbunatateasca site-urile pentru a-si creste conversiile;
  • magazinele online care se inscriu in competitia GPeC pana la data de 23 mai 2013, pot participa gratuit la Conferintele Nationale de E-Commercedin 27 si 28 mai, in limita a 2 persoane/magazin (mai fac o economie de 150 euro). Peste 25 de speakeri romani si internationali vor aborda cele mai importante subiecte de comert electronic prin keynote speeches, dezbateri publice si 8 workshop-uri in paralel; 
  • auditarea magazinelor inscrise la GPeC se realizeaza in 2 etape diferite pentru a urmari evolutia lor in timp, iar magazinele vor primi integral ambele rapoarte de evaluare ca sa stie exact unde stau bine si unde nu. In plus, magazinele au ocazia sa se intalneasca fata in fata cu membrii juriului pentru a primi sfaturi specializate despre cum sa isi imbunatateasca afacerea; 
  • pe langa evaluarile facute de juriul specialist, magazinele vor fi analizate si de cateva sute de consumatori obisnuiti pentru a cunoaste feedback-ul potentialilor clienti – un astfel de survey ar costa aprox. 500 euro (dar este inclus in taxa de inscriere la GPeC 2013); 
  • magazinele inscrise la GPeC beneficiaza de discount pentru participarea la Scoala de Vara – singura serie de cursuri intensive de e-commerce, desfasurata timp de 5 zile la munte, alaturi de cei mai buni specialisti din online.

Daca e sa facem un rezumat, in cifre , ceea ce am scris mai sus arata cam asa:
  Practic, fiecare magazin care se inscrie la Gala Premiilor e-Commerce castiga 2710 euro. Cum suna asta?:)
Pentru aceia dintre voi care detin un magazin virtual, sau care cunosc pe cineva care detine un magazin virtual cred ca este util acest link:
 http://www.gpec.ro/competitie/beneficii/avantajele-participarii 
Chiar cred ca merita sa fie citit. 
Sincer!
Stiu ca postarea nu se potriveste in contextul celorlante ,insa consider ca vestile si informatiile bune trebuie sa circule si sa fie auzite.



Postare înscrisa în campania - Incurajeaza magazinele online sa se inscrie la GPeC 2013o campanie organizata de Gala Premiilor eCommerce si BlogalInitiative.ro, cu sprijnul: evoMAG (www.evomag.ro); F64 (www.f64.ro/aparate-foto.html); ZorileStore (www.zorilestore.ro/tricouri)

Related Articles

3 comentarii:

Faceți căutări pe acest blog

Follow by Email