In personal

TAG :Get to know me

..pentru ca sunt in concediu, si pentru ca sunt cu ochii pe toate blogurile preferate iata ca am observat (foarte repede chiar :P) ca am fost tag-uita de maddy . Desi aveam alte planuri pentru ziua de azi ...m-am hotarat sa il preiau, sa il onorez si sa raspund punctual la fiecare intrebare...ca o fata cuminte ce sunt eu :))
I hope you'll enjoy it!




1. ARE YOU NAMED AFTER ANYONE?
DA!
Numele meu intreg este MARIA CARMEN.
In spatele lui este o poveste destul de hazlie. Maria se numea mama mea asha ca , foarte simplu ..Maria ma numesc si eu. 
Carmen..aici e povestea:)
Tatal meu ii placea ..Gina Lollobrigida. Adica ea:


Gina jucase in perioada aceea in filmul CARMEN de la Ronda -ecranizare cred dupa opera cu acelasi nume de BIZET(..pe care nu am vazut-o spre rusinea mea, desi imi propun de cativa ani sa fac asta). Pentru ca ii placea tarea mult, dupa ce a vazut filmul cu pricina si-a promis ca daca va avea vreodata o fata..se va numi Carmen. 

2. WHEN WAS THE LAST TIME YOU CRIED ?

Nu mai stiu exact , cred ca pe la sfarsitul lui ianuarie. Sau inceputul lui februarie:)

3. DO YOU HAVE KIDS?

Nop, inca nu. 
Se spune ca in viata fiecare om e dator sa ...planteze un copac, sa cladeasca o casa..si sa faca un copil.
Pentru ca primele doua am reusit sa le facem pana acum, normal..acum ne gandim la ultima parte, cea mai frumoasa. 


4.If you were another person,would you be a friend of yourself?

DA!

5. Do you use sarcasm a lot?

foarte rar mi se intampla lucrul asta, si de regula il regret dupa.

6. Will you ever bungee-jumping?

pff...clar nu! In zilele in care ma simt super-power :)) ma gandesc..oare cum ar fi daca? daaar dat fiind faptul ca nu imi plac nici trenuletele din parcurile de distractii..clar nu! Nu imi place deloc ideea de a imi provoca panica ..singura(pentru ca eu cam asta simt atunci:P)

7. What's your favourite cereal?

cheerios:)

8. What's the first thing you notice about people?

clar privirea! Pentru ca de regula ma uit in ochii celui/celei cu care vorbesc..deci clar prima data observ ochii.

9. What is your eye color?

Caprui. Desi mi i-am doriit intotdeauna albastrii deschis( chiar ma certam deseori cu tatal meu atunci cand eram micutza pe motivul asta, de atunci eram suparata :)) ai mei sunt caprui. 

10. Happy Endings or scarry movies?

clar Happt Endings!


11. Favourite smells?

pentru ca e si primavara..ador mirosul de liliac inflorit si de lacramioare.

12. Summer or winter?

Clar vara. Ador vara...si tot ce vine cu ea: soare, mare, rochite vaporoase, sandalutze, culori..pf! tot!

13. Computer or television?

Computer. 
Televizorul am ajuns sa nu il mai folosesc deloc. Nu prea am ce vedea la tv, uneori ma mai uit la cateva documentare..si dimineata la stiri. atat!

14. What's the farthest place you've ever been from home?

Anglia

15. Do you have special talents?

Nop! deci..cu parere de rau va spun..nu o sa ma vedeti niciodata la "Romanii au talent" :)))

16. Where were you born ? 

in Sibiu, acest orasel poveste de cu care va tot innebunesc eu , aici:) BTW, merita vizitat!:)

17. What are your hobbies?

fotografia, gradinaritul(mai nou!), iubesc cartile si..calatoria. De orice fel, oriune...si oricat:P


18. Do you have any pets?

DAAA! pentru cei care INCA nu il stiu, vi-l prezint pe Igor, my sweet liitle(yet) dog!


19. Favourite movie?

Sincer, nu stiu sa numesc doar unul. Ce mi-a venit prima data in minte a fost- the adjustment bureau . Minunat film, chiar merita vazut!

20. Do you have any siblings?
Teoretic nu, practic da.

21. What do you want to be when you grow up?

pff...se mai pune daca sunt deja mare ?:)) cred ca mi-ar place sa lucrez undeva..in domeniul Comunicarii. Mai multe detalii nu stiu inca. 
Cert e faptul ca sunt "doctorita" care as fi vrut sa fiu la 5-6 anisori:))

22. Movies you dislike.

habar n-am. Orice film de groaza poate fi nominalizat:P

23.What 3 Youtubers/Bloggers would you like to meet in person?


din tara : Dana Rogoz, Federova, AnaMaria Morodan
din afara: fashiontoast, garace dore, the golden diamonds

24. Who do you tag?


Cam atat de la mine. 
Pana mai tarziu..predau legatura:) Cui? Oricui vrea sa o preia:)
Pupici!

Related Articles

10 comentarii:

  1. Ce rapida ai fost! Ma bucur enorm ca l-ai facut asa repede si mi-a plcaut sa-ti citesc raspunsurile. :)
    Si eu eram suparata cand eram micuta ca nu am ochii albastii si inca invidiez brunetele cu ochi albastri :)
    Mi-a placut tare mult ca la intrebarea 20 am avut acelasi raspuns :))
    Te pup dulce!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. daaa, am fost super rapida, recunosc!:P
      sa sti ca eu am incercat anul trecut lentile de contact intr-o nuanta de albastru-gri si..nu am fost f multumita de rezultat. poate erau prea deschise la culoare, sau poate eram eu complet nemachiata si din cauza asta mi se parea putin aiurea:)
      te pup si eu!

      Ștergere
  2. ...si la mine ..tot tata :)...si tot o Carmen...de la Ronda !!! cu Sara Montiel...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) serios??
      am dat acum google search...spre rusinea mea nu stiam cum arata Sara Montiel. Frumoasa foc si ea, ca si Gina! :)femei frumoase in perioada aia, ce mai?

      Ștergere
  3. Multumesc pentru tag Carmen, sigur o sa ne intalnim in viata asta :)).
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :))Buuun, m-am mai linistit atunci!:))
      te pup, astept raspunsurile tale.

      Ștergere
  4. Hmm, esti casatorita?
    Apropo, cu sau fara ochi albastri, esti tare frumoasa! :P

    p.s: de vreo 3 ori am gresit mesajul de verificare, de ce nu lasi doar moderarea comentariilor? :(

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Heyy! Bine ai venit:)
      da, sunt casatorita...in mai aniversam deja 5 ani de casnicie:) incredibil de repede a trecut timpul, acum cand ma gandesc.
      iti multumesc mult pentru compliment acelasi lucru il pot spune si despre tine ..:P

      p.s- mersi pentru ca mi-ai spus, sa sti ca ma gandeam si eu sa moderez comentariile, cred ca o saimi fie mai simplu si de raspuns, la fiecare in parte.

      te mai astept pe aici:)

      Ștergere
  5. Multumesc de tag! O sa raspund zilele astea la mica ta provocare! kisssss

    RăspundețiȘtergere
  6. Wonderful items from you, man. I've have in mind your stuff prior to and you are just too wonderful. I really like what you've bought here, really
    like what you're saying and the best way in which you are saying it. You're making it entertaining and you continue
    to take care of to stay it sensible. I can't wait to learn much more from you. This is really a great web site.
    Here is my weblog ; my article express reviews

    RăspundețiȘtergere

Recent Post