In wishlist zara

My ..ZARA SS2012 WISHlist

dragele mele!
In urma cu cateva postari va spuneam ca Sibiul este un oras extraordinar (si ..chiar este!!!) dar din pacate chiar duce lipsa maare mare de magazine interesante. Asta este adevarul...fie ca ne place sau nu sa recunoastem...avem probabil cel mai urat mall din tara...care are cele mai putine magazine de calitate. Gata ! Am zis!:)

Partea buna este ca de curand...adica la inceputul lunii martie..s-a deschis si la noi in oras...un magazin ZARA! :)
desi se situeaza la numai 2 pasi de locul in care lucrez eu, pana saptamana trecuta nici macar nu l-amvizitat...sincera sa fiu. De ce?
pentru ca ..nu am fost curioasa deloc:))
eh, uite ca ceva mi-a starnit curiozitatea...si deja am un wislist. Destul de mare, ce-i drept.:))

Rochite...frumoase frumoase foc!





Pantofioooooori ....si sandalutzeee!!










si...2 gentute...nu mult!!




Cam astea sunt. Nu multe, nu-i asa?? :))
Avand in vedere ca tocmai azi mi-am facut comanda pt cuptorul si hota pentru bucatarie iar saptamana trecuta ...pentru mobila ce ne mai trebuia...cred ca o sa trebuiasca sa imi fac un nou wislist ...eventual cu  prajituri...pe care o sa le fac in noul nostru  cuptor, din noua noastra mobila din noua noastra bucatarie :))))nu?
Dar totusi....un wislist nu strica niciodata!


pupici!!

p.s- preturile produselor, plus multe alte produse frumoase foooc puteti gasi AICI- siteul oficial

Related Articles

2 comentarii:

Recent Post