In shoes style

IL PASSO -Spring Summer Collection 2012

Oare exista vreo fata in lumea asta careia sa nu ii placa pantofii? Care sa nu isi doreasca muuule muulte perechi de pantofi, de toate felurile si culorile? Daca ar fi sa ma intrebai pe mine, v-as raspunde ..."NUU!Sigur nu exista asa ceva!" 
Dar totusi , cred ca e mult mai bine sa vorbesc doar in numele meu:) Eu..iubesc pantofii. De orice fel.. si de orice culoare. Ok, recunosc ..sunt "shoes-addicted":))
Ideea e ca mi-as cumpara oricand, la orice ora...si nu stiu cum se face dar strecor cate 1-2 perechi de pantofi in fiecare wishlist . 


Astazi am hotarat sa va arat noua colectie IL PASSO
Sibiul nu are magazin deschis ..dar am vazut ca se pot face destul de simplu comenzi ON-LINE.
De ce am ales IL PASSO? Din doua motive: 
1. pentru ca intotdeauna mi-au placut creatiile lor, mi se par foarte elegante, nu foarte extravagante si usor de purtat si asortat.
2. Una din modele care "au dat viata" noii campanii este sibianca de-a mea :Daria Cocos.  A-ti mai vazut-o AICI, pe blog -imagine Antonia Giurgiu. E o fata extraordinar de frumoasa, cu mult bun simt si care se poate observa cu ochiul liber cat de mult a acumulat intre cele 2 sedinte foto. 
Enjoy!









Ce parere aveti?
Imi plac mult fotografiile...si campania in totalitate. 
Mai multe fotografii, colectia aceasta si cele anterioare, preturi si detalii gasiti pe site-ul oficial.

Pentru ca nu am rezistat, m-am uitat putin peste intreaga colectie, am ales sa va arat cateva modele care personal imi plac foarte mult.

o pereche de pantofi negrii, foarte chic, decupati in fata 

Nu stiu cat de mult va plac voua acest tip de pantof, in ceea ce ma priveste incep sa dau din ce in ce mai mult credit stilului masculin..deci implicit si acestor pantofi. Like!

 Sandalele acestea mi se par de-a dreptul extraordinare...im place mult combinatia de culori

Culoare vedeta-cel putin pentru mine, anul acesta cred ca o sa o includ destul de mult in vestimentatia mea



Balerini superbi! Deloc pe placul barbatilor ...balerinii ne salveaza zilele in care "we have stuff to do" sau in care pur si simplu nu avem chef de tocuri. (Aveti si voi zile din astea, nu-i asha???:))
Inchei spunandu-va si voua ceea ce mi s-a spus si mie in urma cu cativa ani.Fara doar si poate, o pereche de pantofi poate schimba cu totul o tinuta, chiar si o tinuta simpla sau de ce nu fada. O pereche de pantofi de buna calitate clar face diferenta!
Voi ce parere aveti? Investiti in pantofi de buna calitate sau mai degraba va cumparati mai multe perechi, mai ieftine ?


Pupici!

Related Articles

7 comentarii:

  1. Hehe, cand vine vorba despre pantofi, nu prea mai conteaza pretul. Ma rog, despre pantofi si despre genti :D De la Il Passo cred ca am niste lucruri, oricum ii identific cu pantofii bine lucrati, mai speciali. Kisses!

    RăspundețiȘtergere
  2. ..pai da! Clar daca iti plac pantofii, trebuie sa iti placa si gentile, nu-i asha? este normal..tot timpul iti trebuie o pereche de pantofi pentru o geanta, sau o geanta pentru o pereche de pantofi:) te pup!

    RăspundețiȘtergere
  3. Pana acum imi cumparam pantofi multi si ieftini si nu rezolvam mai nimic. Acum poate m-am si maturizat si realizez ca o pereche de pantofi sau o geanta de calitate face mult mai mult decat 100 de perechi proaste. Asa ca acum investesc in calitate mai mult decat in cantitate. :) Te pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mare dreptate ai Maddy! Foarte bine faci, e mult mai ok ...bine spus, conteaza calitatea- nu cantitatea! te pup si eu!:*

      Ștergere
  4. Eu nu prea tin cont de pret, depinde ce-mi sare in ochi, dau si 13 lei daca imi place dar am dat si 130 de euro pe niste cizme...asta e in functie de ce finante dispun si ce-mi place la momentul respectiv :P...dar e adevarat, lucrurile scumpe de multe ori fac diferenta.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nici eu nu tin cont de pret(adik tin cont atunci cand sunt preturi colosale pe care clar nu mi le pot permite:)) dar totusi din propria experienta am invatat ca e mult mai ok sa ai pantofi de calitate: arata mult mai bine(calitatea sa sti ca face diferenta si ca si aspect) si te tin o perioada mai mare.
      eu nu dau foarte mult bani pe incaltamintea comoda..gen adidas, balerini etc. Parca nu imi vine deloc , nu stiu de ce:))

      Ștergere

Recent Post