In beauty

FOCUS ON : Manichiure

...pentru ca unghiutzele mele nu sunt deloc fotogenice(adik, sunt miiicutze, scurtutze si in momentul asta date doar cu lac incolor) si prin urmare clar nu am cum sa fac postari in genul NOTD am facut o selectie ca catorva modele de manichiura ..care sunt pe gustul meu.



Aceasta imi place cum arata aici, nu cred ca as purta-o ...eventual modelul pe o unghie sau doua. Atat:)





Delicios arata. Dar si asta , doar asa, pentru poza. 








Eu nu sunt fanul manichiurii cu modele.
nu stiu de ce, nu cred ca ma avantaeaza. Mi se pare ca unghile mele arata foarte incarcate...si putin ciudat. Deci , clar prefer french-ul(simplu...u know...varianta veche si simpla), unghiile taiate scurt in nuante nude, rosu, negru sau..uneori vinina putreda.
Cam atat. In trecut am avut o perioada in care imi faceam maniciura in gel..(nici atunci nu suportam modelele...frech simplu) insa acum parca nici asa nu imi mai place. In plus, am cele mai moi, casante unghii din lume deci nu imi permit sa le stric mai mult de atat.
DAR atunci cand vad la altcineva un model ..imi place. :) Probabil doar la mine mi se pare ca arata caraghios. 


Voi? Cum va preferati unghiutzele? cat timp acordati ingrijirii lor?


Pupici multi si o zi minunata!!

Related Articles

4 comentarii:

  1. ultimule 3 imi plac la nebunie :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Perfect d acord cu tine! si eu prefer unghiile vopsite intr-o singura nuanta:) s:X

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Carmen, azi am descoperit blogul tau! F f dragutz, o sa fiu "cu ochii pe tine" :) si da, mi se pare mult mai eleganta o manichiura simpla, facuta intr-o singura nuanta. Ms de vizita!

      Ștergere

Recent Post