In review

REVICEL - concluzii la final de campanie

Hello everybody!!!

Asa cum va amintiti  AICI  "dadeam de veste" tututor ca am intrat si eu in prima mea campanie marca Tender, mai exact campania Revicel. Din pacate nu am reusit sa fiu atat de constiincioasa ca si celelalte fete care au testat crema si care am fost muult mai comunicative decat mine, dar incerc sa imi iau acum revansa si sa va spun cat de poate de detaliat impresile mele.
Incep prin a spune ca nu am reusit sa folosesc crema de 2 ori pe zi,dimineata si seara, asa cum ne invata instructiunile de folosire -in fiecare zi. De regula, am folosit-o in fiecare seara, dupa baie/dus-pentru ca,ghici?, atunci aveam mai mult timp si chef de masaj...Dimineata marturisesc cu mana pe inima ca imi e fooooarte greu, imi place muuult de tot sa dorm, si nici un somn nu e mai pretios pentru mine decat cel de dimineata..!

Pareri PRO:

  • ambalajul :culoarea, designul -imaginea ca ansamblu. Marturisesc ca m-am saturat de lotiunile/ cremele in recipiente de culoare alb/crem. Asa ca ...fucsia cu care a venit Revicel, m-a facut sa zambesc inca de la prima vedere.
  • mirosul : foarte important pentru mine, iar in ceea ce priveste produsul acesta pot spune ca imi place atat mirosul cat si consistenta.
  • pret: fooarte avantajos, poate fi gasita in farmacii sau online pe site unde am vazut ca au si o promotie...la 5 cutii comandate primesti una gratuit.!
  • consistenta foarte buna , se absoarbe foarte repede in piele, nu lasa deloc la suprafata pielii nici o pelicula ( thank's God!)
  • rezultate incurajatoare , care se vad. In ceea ce ma priveste, asha cum am spus-o si la inceput, nu pot spune ca am foarte mari probleme cu celulita. Totusi, in stadiul incipient care se afla la mine, Revicel a dat rezultate! Adica : pielea a devenit mai elastica, mai neteda, mai hidratata si nu in ultimul rand mai  ferma. 
Acum incercam sa ma gandesc si ca cateva pareri CONTRA . Nu de alta, dar asha mi s-ar parea ok, nu- asha?:)) pentru ca nu gasesc foarte usor ceva de genu', spun ca ar trebui extinsa piata de desfacere. Sa fie mai  des vazuta in magazinele de profil, si ...spun eu sa aiba o publicitate un pic mai dezvoltata:)

Am citit pe diverse bloguri ca unele dintre fete au simtit o foooarte mare usturime in momentul in care au aplicat crema, sau mai rau....le-a durut pur si simplu pielea. In ceea ce ma priveste, pot spune clar ca mie chiar mi-a placut senzatia data dupa fiecare aplicare. Simteam o oarecare caldura, si ...atat.:)
Prietena mea, Gabi o sa imi spuna maine concluziile ei - din cate am vorbit cu ea e si ea multumita, chiar un pic mai mult decat mine, asha ca...maine revin cu un later edit la postarea aceasta ca sa fie cat mai completa. 

Inca nu am terminat cutia cu Revicel, inca o mai folosesc....si cred ca o sa imi mai cumpar una...pentru ca, sincer imi place. 
Imi plac reactiile corpului meu la ea, imi plac rezultatele, imi place produsul!
Am zis! :)


Ingrediente Revicel : Aqua, Parrafinum Liquidum, Glycerin, Algae Extract, Dimethicone, Stearic Acid, Hyaluronic Acid, Cetearyl Alcohol, Panthenol, Linalool, Glyceryl Stearate, Cetyl Palmitate, Capsicum Frutescens, Carbomer, Glucosamine, Propylparaben, Alcohol Denat, Tetrasodium Edta, Propylene Glycol, CI 75470, Fragrance

Related Articles

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Recent Post