In

1 DECembrie :La Multi Ani ROMANIA!

La multi ani romani!

Desi nu pot spune ca sunt cel mai patriot roman...sa stiti ca azi, m-am trezit bine dispusa! Si NU, nu are foarte  legatura cu faptul ca azi sunt ..libera!(...sau?!)
Raspuns corect: NU, nu are legatura! M-a facut sa zambesc de dimineata  sigla Google de azi...care btw, arata chiar fooarte bine! nU-I ASA??
La noi acasa , steagul e SUS, e cateva zile chiar...sotul meu nu a mai avut rabdare pana azi...asha ca s-a ocupat de asta..putin mai devreme. Tata m-a sunat , ca in fiecare 1 Dec , sa imi spuna "LA MULTI ANI!" :) Asa ii place lui, cred eu...abia asteapta sa ii raspund si eu...in acelasi mod.
In rest...ma bucur de ziua de azi.
Anul trecut am fost la Alba Iulia. A fost foarte frumos...lume multa, cateva manifestatii si...din cate imi aduc aminte , activitati destul de interesante la Muzeul Unirii...nice memories, ce mai?


Azi, nu fac nimik. Ma joc cu Igor ( o sa vi-l prezint asha cum se cuvine in postul urmator, nu scapati:)) , in fata semineului...imi place!
La Sibiu inca nu a nins, dar e mai e timp..pana la Craciun,nu-i asha?
Sincer, eu chiar sunt mandra ca sunt romanca! DA , stiu...avem multe neajunsuri! DA, stiu...avem multe probleme, multe ganduri, multe lucruri rele se intampla aici...in Romania. Dar totusi, haideti sa ne amintim, macar o data in an, cat de frumoasa e tara noastra, ce oameni buni si primitori traiesc aici...si ...cati MARI ROMANI exista! Fiecare din noi, putem fi unul dintre ei, cred eu!

Inca o data : La multi ani Romania, La multi ani Romane, oriunde te-ai afla!

Related Articles

2 comentarii:

  1. La multi ani!! Eu nu sunt asa patriotica, de fapt n-am nici o treava cu asta ;)).
    Abia astept sa ni-l prezinti pe Igor (frumos nume) :P.
    Te pup!

    ps: Ce bine de tine ca esti libera..

    RăspundețiȘtergere
  2. La multi ani si tie!!!
    Nici eu nu sunt foooarte dar in fiecare an , imi place mult ziua de 1 Dec.
    In ceea ce il priveste pe Igor, azi avem "photo shooting"..:)) Asha ca ..stay in touch!
    Te pup!
    p.s- tu nu esti libera?

    RăspundețiȘtergere

Recent Post