In Sibiu Teatrul Radu Stanca

Despre TEATRU : Teatrul Radu Stanca- Sibiu

In prima mea postare despre Sibiu, va spuneam ca o sa dedic una dintre postarile mele Teatrului Radu Stanca din Sibiu...si iata ca a sosot momentul sa o fac. De ce? Parafrazand o expresie deja cunoscuta ..."pentru ca merita!".
Aici, cred ca nu dau dovada deloc de subiectivism...cand afirm ca ne putem mandri  si in tara si instrainatate cu piesele de teatru de la Sibiu, cu actorii...si nu in ultimul rand, cu Festivalul de Teatru, de la Sibiu.
Sunt convinsa ca printre voi, sunt si persoane carora le place teatrul...si care il prefera in detrimentul unei seri la cinematograf ( mai ales daca cinematograful...este unul ca cel din Sibiu:( )
Noi mergem destul de des la teatru..ne place, savuram fiecare spectacol...si nu de putine ori ni s-a intamplat sa plecam ..mai mult decat entuziasmati de acolo.
Pentru ca nu vreau sa ...fie infinit postul meu, o sa va recomand 2 spectacole puse in scena de Teatrul Radu Stanca( desi sincer, chiar cred ca sunt mult mai multe care merita vazute)
In primul rand...FAUST in regia lui Silviu Purcarete.
E ....MINUNAT!! Cred ca intelegeti totul cand va spun ca noi l-am vazut de 3 ori...si de fiecare data parca ne-a placut la fel de mult.
Apasati PLAY, chiar merita!


Ofelia Popii , cea care il interpreteaza magistal pe Mefisto, a castigat un premiu uniter pentru rolul acesta.
Al doilea spectacol pe care il recomand din toata inima este FELII, in regia Lia Bugner
In rolul principal...tot Ofelia Popii.

Play, inca o data , merita!


In final, va las cu cateva inimagini de la Festival de Teatru de la Sibiu...sunt sigura ca o sa va placa!








Nu stiu ce mi-a venit zilele astea...am scris un pic cam mult despre orasul meu, si m-am indepartat puuuutin  de la specificul blogului..promit ca fac o pauza de la postari de gen!:)
pana una alta...Haideti la Sibiu, pentru ca merita!:)
vA pupacesc !!!

Related Articles

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Recent Post