In

Decembrie ...de poveste

Buna dragele mele,

....desi nu am mai postat nimic, de ceva timp...sa stiti ca am urmarit toate blogurile..si toate postarile voastre  ca de obicei. Am observat de-a lungul timpului ca fiecare blogaritza, are si momente in care nu mai e atat de activa  precum ar vrea ea...si "sta mai mult in umbra" .
Cam un moment de genu asta am avut si eu. 
si, pe langa toate astea am avut si o saptamana de pomina, in care am fost bolnava..si am stat acasa, in concediu medical. Destul de ciudat...e al doilea concediu medical pentru mine, in 6 ani de cand lucrez:( dar nah, nu dau detalii, vreau doar sa va spun ca am avut motive destul de bune pentru "motivare"..:)
Azi vreau doar sa va spun ca...AM REVENIT!!! cu forte proaspete...cu idei muuulte, dar si fooooarte foooarte busy. 
E primul nostru Craciun la casa noua, casa noastra...am atatea idei de decorat, abia astept masa si casa plina( cu bunatati facute de miiineee:>) casa si  bradutzul impodobit, semineul aprins,colinde.. si muuulta muulta liniste sufleteasca. Mi-am dat seama ca asta imi doresc eu cel mai mult in anul nou...sanatate si liniste sufleteasca...
Acum , la sfarsit...nu pot sa ma abtin..sa nu va arat ce vadem noi, seara de seara din living-ul nostru :



Intregul oras...e la picioarele noastre.Unde in dreapta se vede si Biserica Evanghelica ..si turnul ei, atat de reprezentativ pt Sibiu. I JUUST LOOVE THIS VIEW!!
Si totusi...suntem la exact 8 minute de mers cu masina de Centrul Sibiului. :))) Vedeti? sa locuiesti intr-un oras micutz are si destule avantaje!:)


Voi?Ce faceti? ..va pregatiri de sarbatoare? cautati cadouri? faceti liste de cumparaturi? Va ganditi la decoratii?
Va pupacesc pe toate!

Related Articles

6 comentarii:

  1. Ce superb se vede! Esti o norocoasa, traiesti visul meu cu alte cuvinte ;)), Craciun in casa noua, langa semineu, luminata de un bradut imens :X...vis!!!

    Felicitari pentru ce ati realizat si ma bucur ca ti-ai revenit, sper ca nu a fost nimic grav :*! Stii ca imi esti draga...Hug!

    RăspundețiȘtergere
  2. Hey, multumesc mult pentru gandurile bune! Ma bucur ca iti place, poate poate..odata treci prin Sibiu si ne faci o vizita..nu de alta, dar stii ca imi esti draga! :) :* Kiss!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Esti a 3-a prietena care ma invita la Sibiu, deci tre' s-o fac ;)). Poate la primvara cand se incalzeste :D. Multumesc pentru invitatie! Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  4. eeeeh, claaar ca trebuie sa o faci! :) Deci, e hotarat..la primavara cand da primul ghicel te asteptam :) kiss again!

    RăspundețiȘtergere
  5. It's Friday Somewhere: Multumesc tare mult, esti dragutza. Intradevar..este un loc frumos...cu o priveliste frumoasa:) te pup

    RăspundețiȘtergere

Recent Post