In style

Cum se poate purta un PONCHO?


Dintotdeauna mi-a placut!
De fapt, muult timp mi-am dorit unul. 
Am gasit cateva modele foarte dragutze intr-un articol de la DIVAHAIR , pe care vreau sa vi le arat si voua.
Enjoy!























Visam la unul in carouri...ceva pe maro si crem...dar nu am gasit ceea ce cautam.
 O vizita la Cluj, mai exact la unul din mall-urile din Cluj, m-a "cadorisit" cu unul . Primul meu poncho! Mi-a placut mult, inca imi mai place, cu toate ca nu l-am purtat decat de cateva ori. Uite, arata asha( am reusit sa gasesc o fotografie cu el!!!)





Va pupiiiiccc!!!
O saptamana minunata sa aveti!



Related Articles

3 comentarii:

  1. wow, am si eu unul alb aproape la fel ca al tau ;)). Al meu e putin mai lung, la gat mai stramt si are firicele argintii ;)). L-am purtat cred ca de 2 ori ;))

    RăspundețiȘtergere
  2. Federova, noi doua se pare ca ne cam asemanam la gusturi :) nu e prima data cand ni se intampla..sunt chiar curioasa cum arata :)
    Eu chiar vreau sa imi mai iau unul, dar putin mai office...gen capa, something like this :Pte pup

    RăspundețiȘtergere
  3. hmmm... poate ar trebui sa-mi cumpar si eu unu!Chiar incep incet incet sa-mi fie dragi pancho-urile acestea!:P

    RăspundețiȘtergere

Recent Post