In

News: Campanie REVICEL

Hello everybody!

Uite ca am primit si eu prima mea invitatie de la tender.ro pentru a testa ...crema anticelulitica cu alge marine si cu ardei iute, marca REVICEL.
Desi, spre mare mea bucurie nu pot spune ca am o maare maaare problema cand vine vorba despre celulita, varsta...incepe sa iti spuna cuvantul. Pffff, cum suna asta!:))
Mai multe informatii despre produsul acesta, deocamdata de la producator , pe site-ul lor...AICI
Dar, sa revenim la vestiile bune! Uite cam asa arata crema:

Zilele trecute am primit o cutie (f rapizi cei de la tender) in care erau 2 cutii, exact asa cum mi s-a promis! Una pentru mine, si una pentru ...GABI, prietena mea cea mai buna ...care  analizeaza tot....si gaseste cat ai clipi puncte forte si puncte contra la orice:) asha ca ...am ales-o pe ea pentru a testa alaturi de mine crema. 
Maine revin cu update la postarea asta ...sa va arat exact cum arata cremele( nu am aparatul foto acasa)...si de ce nu, primele impresii...la prima utilizare!

Va pupic pe toate...:**

Later edit:uite ce frumos arata cremele!





Related Articles

1 comentarii:

  1. Si eu testez Revicel si parca se observa niste timide rezultate:

    http://kristasbeautytips.blogspot.com/2011/11/fit-fabulous-first-impression-revicel.html

    RăspundețiȘtergere

Recent Post