In style

My favourite colour...FALL 2011



Galben vibrant, verde, albastru, purpuriu, roz şi orange  sunt nuanţele perfecte pentru toţi cei care doresc să iasă în evidenţă în sezonul acesta. 


Trendul culorilor vibrante toamnă/iarnă 2011/2012 însemnă piese care îţi iau ochii, precum: pulovere, pantaloni, fuste, rochii, dar şi accesorii precum genţi sau pantofi şi deja celebrul color block.
Marturisesc ca sunt o fana a culorilor neutre..si datorita jobului am destul de multe haine negre, gri...albe...si altele de genul...i know- va imaginati voi (daaaaar totusi sa nu exagerati si sa credeti ca dulapul meu e pliiin de gestii de genu'). Nop! Am chiar si o pereche de pantofi galbeni! :)
In  ultima vreme insa m-am oprit de cele mai multe ori la culori...vesele, ca sa spun asha. Nu neaparat vibrante...nimic socant (nu sunt genu' oricat de mult mi-ar place) dar am pus ochii pe destul de multe piese albastre, portocaliu-caramiziu, galbene...si rosii!

Uite cateva dintre imaginile care m-au facut sa zambesc perioada asta...orange fever, ce sa mai zic?:)












Cel mai simplu mod de a a adopta acest trend, este să porţi culorile puternice cu cele neutre, iar pentru fetele mai îndrăzneţe, pot pur şi simplu să combine aceste culori intre ele.
Eu deocamdata nu mi-am achizitionat decat o camasa ...portocalie...pe care o ador!!
Ies destul de repede din "anonimat" cu ea...e o culoare care pur si simplu te scoate in centrul atentie...si mai ales, iti da o stare de bine...care mie imi plaaaace!!
Imi plac multe tendintele toamna/ iarna de anul acesta...poate intr-un post viitor va arat ce imi atrage mie atentia, intr-un mod placut!

Va pupacesc, si...stati pe'aproape ...va pregatesc un alt concurs!
Dar pana una alta...nu uitati de cel prezent, in colaborare cu GEROVITAL. Detalii AICI




Related Articles

2 comentarii:

  1. Ce-mi place culoarea asta, mi-ar placea o geanta si-un palton mustar-orange asa :X.
    Tie cred ca iti vine foarte bine in culoarea asta fiind bruneta cu tenul mai inchis. Ia sa ne arati poza cu camasuta :D.
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  2. heeeei, cam alea imi fac si mie cu ochiul:) intradevar, mie imi place mult si culoarea...si combinatia dintre ea si parul meu:) poate..in viitor imi fac curaj!:)te pup!

    RăspundețiȘtergere

Recent Post