In giveaway

Castigator CONCURS :Gerovital aduce Romania acasa!

Hello everybody!

Incep prin a-mi cere scuze pentru ca am intarziat cu postarea aceasta...concursul s-a terminat de ceva timp iar eu   vin cu lista de inscrisi si ...implicit cu cele 2 castigatoare..acum. Mii de cuze, promit ca nu mai fac..Am avut o perioada groooaznica, cu cateva intamplari neprevazute..care chiar m-au scos din rutina, mai mult ...m-au cam "dat peste cap":(
in fine...eu sa fiu sanatoasa, nu?!
Concursul nu s-a prelungit, lista participantilor a fost deschisa pana in 19.11.20011 ora 23.59
La concursul "Gerovital aduce Romania acasa" s-au inscris 31 de persoane care au si indeplinit conditiile enumerate de mine.



Lista cu persoanele inscrise :

And...the winners areeee:


Mai exaaaact:
Pentru ca habar nu am cum sa le impart...o sa fac asta in ordinea extragerilor, dupa cum urmeaza:




  • crema hidratanta si laptele demachiant  gama din Gerovital Plant- Federova








  • samponul si serul anticadere din gama Gerovital Plant Tratament -FromMeGWITHlOVE






  • Premiile vor  fi expediate de sponsor....asha ca astept un mail de la voi, cu datele exacte, adresa si..un numar de telefon.

    Va pupacesc, revin maine cu castigatorul/castigatoarea la concursul DUUUULCE.

    Related Articles

    8 comentarii:

    1. wow, eu sunt sau mai exista vreo federova? Nu-mi vine sa cred ;))...Multumesc mult pentru premiu! :D

      RăspundețiȘtergere
    2. Am trimis la adresa pe care am gasit-o la profil, sper ca este ok.
      In caz contrar, te rog sa scrii aici daca nu ai primit :)
      Multumeeeeeeeesc!
      ;*

      RăspundețiȘtergere
    3. Felicitari!
      Federova,esti o norocoasa luna asta:)

      RăspundețiȘtergere
    4. Felicitari castigatoarelor !!
      La celalat concurs cand se afiseaza? :P

      RăspundețiȘtergere
    5. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

      RăspundețiȘtergere
    6. :) Felicitari castigatoarelor...si la mai multe concursuri castigate, nu?
      Dya, lista si castigatorul pentru celalalt concurs se afiseza in seara asta.

      RăspundețiȘtergere

    Recent Post