In

AROMA de ChicBoutique

....sau...parfumul preferat, altfel spus.
ADOR  parfumurile dulci...imi place sa miros a orice... e dulce. Prietenele mele ma stiu, de foarte multe ori exclama atunci cand simt un miros dulceag" asta sigurr i-ar placea lui Carmen"...sau " a trecut Carmen pe aici?"  Imi aduc aminte, ca in luna de miere, din Italia...mi-am cumparat un gel de dush...pentru ca mirosea ...a vata de zahar:)
Asta sunt...si n-am ce face!...dar totusi , daca e sa imi amintesc...si sa fac apel la trecut, observ ca gusturile mele s-au cam schimbat..acum cativa ani, eram fan MIRACLE-LANCOME. Iar acesta nu e un parfum dulce...nop!






















Apoi..am trecut la TOUCH OF PINK -LACOSTE -nici acesta nu e dulce..pfff..observ ca mi-am cam schimbat gusturile, ce mai? :)
L-am primit cadou de la prietena mea cea mai buna..si a ramas parfumul meu preferat..muuult muult timp.
Apoi...m-am indragostit de AMOR AMOR- CACHAREL. A fost "dragoste la prima adulmecare":)))

A ramas inca printre preferate..acum cand ma gandesc, parca ii duc dorul..
Apoi, am mirosit la o prietena ..ceea ce urma sa fie urmatorul meu parfum preferat( pe care il port si acum).
PACO RABANNE -BLACK XS 
Cu ajutorul Alexandrei, l-am primit cadoul de la sotul meu...si inca imi place muuult muuult mult!
Este un parfum dulce...care pe mine sincer, ma defineste.
Ia uitati ce descriere am gasit pe site-ul B&B Collection
Noul parfum rebel de la Paco Rabanne, are la baza arome senzuale, fructate si florale toate in acelasi parfum. Este varianta feminina a celebrului Black XS ce emana o esenta glamour, sexy pentru o femeie tanara, rebela; totusi isi fac simtita prezenta si notele picante ale piperului roz ce se unesc cu o specie rara de trandafir supranumit "trandafirul vrajitoarelor", despre care se credea ca are puteri magice.

Nu are cum sa nu ma faca sa zambesc..."trandafirul vrajitoarelor?" :)
Cu sau fara vrajitoare...cu sau fara magie..mie imi place si e preferatul meu , la ora actuala.

Si ultimul, dar nu cel din urma...Am descoperit ceva fooooooooooooarte placut mirositor ! Marie Claire, ultimul numar...venea cu o monstra din ESCADA-ESPECIALLY


Desi nu e dulce deloc dulce...imi place...
 Note de trandafir, înrourat şi proaspet, ocupă inima acestui parfum, amestecat cu acorduri apoase de roua diminetii si flori senzuale de ylang ylang. Notele de top de pere şi de seminţe de Ambrette contribuie de asemenea la prospeţimea parfumului.
 Presimt ca va fi urmatoarea mea achizitie...daca nu imi atrage altceva...(dulce , probabil) atentia..
Ceea ce nu e deloc greu de observat ca aproape toate au ambalajul roz, sau macar o tenta de roz...ciudat!Rozul nu e printre culorile mele preferate..



Voi? Ce parfumuri preferati...folositi?
Va pupacesc!!

P.S- nu uitati de concursuri! Mai aveti putin timp sa va inscrieti..Un concurs DUUUULCE DULCE ...AICI..si unul care pune mare pret pe VALORILE noastreAICI..

Related Articles

3 comentarii:

  1. Primele 3 le-am avut si eu, Miracle si Amour amour chiar de 2-3 ori :)). Au fost si preferatele mele candva :D. Si inca mai am ceva pe fundul sticlutelor, cand mi se face dor pulverizez un puf scurt :P.

    Black xs pare sa fie interesant dupa descriere, eu nu ma satur de Organza momentan si e pe terminate :((.
    Kiss you!

    RăspundețiȘtergere
  2. Care va sa zica...avem cam aceeleasi gusturi, nu-i asha? Sunt curioasa daca ti-ar place Black xs..:)Nici eu nu am incercat Organza, ce-i drept..deci, trebuie incercat..te pup!

    RăspundețiȘtergere
  3. Mie Miracle mi se pare dulce. Poate spun asta pt ca sunt la polul opus: imi plac parfumurile cat mai fresh si cand simt ceva cat de putin dulce il incadrez in categoria asta.

    Totusi, mai demult, am avut Naomagical (de la Naomi Camplbell) si doamne dulce mai era!

    Ah.. si ar mai fi Paul Smith - cu parfumul Floral. E dulce, dar nu exagerat... il ador!

    Cred ca cel mai important la un parfum e sa iti dea o stare de bine, tu sa fi fericita! Ca e dulce sau fresh... important e sa iti placa tie :)

    RăspundețiȘtergere

Recent Post