In style

Cum sa porti UGG-urile in sezonul rece?

Astazi, in newsletter-ul de la divahair.com am primit un articol care avea titlul exact ca cel de sus . Bineinteles ca mi-a atras atentia mai ales pentru ca eu ...sunt un fan UGG. Imi plac tare mult, mi se par extraordinar de comode...si le port cu drag toamna/ iarna (uneori) /  primavara...dar niciodata vara sau primavara tarziu. 


Se pare ca cizmele UGG s-au nascut prin anii `70, undeva pe coastele australiene, in golful Byron, unde surferii se strangeau pentru cele mai frumoase valuri din lume. Intre sesiunile de"calarit" valuri ei au simtit nevoia sa isi incalzeasca picioarele si au croit niste cizme grosolane din piele de oaie, dar calduroase, care absorbeau si umezeala si puteau fi incaltate si descaltate foarte rapid. Din acest moment pana la succesul mondial a trecut ceva vreme. 



Sotului meu i se par extraordinar de urate...de-a dreptul hidoase daca ar fi sa il citez...nu intelege delooc de ce ne incaltam cu ceva care nu e feminin deloc. Dar mie mi se par chiar comode..si le gasesc chiar si frumoase...depinde cu ce le asortezi.









Cateva exemple de combinatii care spun eu ca arata frumos, 





Ştiu ca multe dintre voi le urăsc de dreptul, însă mie mi se pare cele mai drăgălaşe cizmulite. Iar acum vremea ne permite sa le scoatem din cutie. Recunosc ca nu sunt foarte sexy sau feminine, însă sunt foarte jucăuşe, si drăgălaşe, si foarte călduroase si mai ales comode.
 Eu una, nu as putea renunţa la ele atunci cînd conduc sau atunci cand am o ţinută casual, si ştiu ca trebuie sa stau în aceeaşi pereche de papucei mai mult timp, sau chiar o zi întreaga... Asa ca, release ur UGGS ladies!!


Voi? Ce parere aveti? Pro sau contra?


Va pupacesc!!



Related Articles

5 comentarii:

  1. Sunt absolut superbe, eu le ador de-a dreptul, am deja 2 perechi si sunt pe punctul de-a achizitiona o a treia <3

    RăspundețiȘtergere
  2. Pana anul asta le uram chiar :)), nu-mi placeau deloc, dar recent am probat o pereche si pe langa confortul maxim care l-am simtit am auzit si niste voci in capul meu "Tre' sa ai o pereche" :))...Inca nu mi-am luat, nu ma pot decide la culoare :|.

    RăspundețiȘtergere
  3. Prietenii mei ma tachineaza tot timpul cand ma vad incaltata cu UGG-urile "Alexandra, iar ai iesit cu papucii de casa!" Sincer, ce stiu ei?!
    Pt mine sunt tare comode, mai ales in conditiile in care toata saptamana sunt pe tocuri. Sa glumesc un pic as zice: sunt evadarea mea!:)
    I just like UGG!

    RăspundețiȘtergere
  4. A blog with us : pff..m-ai intrecut..eu am doar o pereche, anu' asta ma pregatesc sa imi mai achizitionez una..oricum...imi plac mult!!

    Federova: nush ce sa zic in legatura cu vocile din cap(probabil am avut si eu acceasi senzatie la prima mea pereche:))...dar confortul maxim l-am simtit ..si inca il mai simt si eu...In ceea ce priveste culoarea...cam ai dreptate..asta e o dilema mare si pentru mine..:(

    RăspundețiȘtergere
  5. Alexandra: tu stii ca mie imi plac UGG-urile tale...eu nu te tachinez..:))ar fi chiar culmea...atunci cand si eu sunt incaltata la fel:)) Pup!

    RăspundețiȘtergere

Recent Post