In

REVIEW :Statia de calcat PhilipsPerfectCare Pure model GC7635 / bUZZsTORE



Daca ma urmariti si pagina de Facebook stiti deja ca am inceput sa testez acum aproximativ 1 luna fierul de calcat PerfectCare Pure model GC7635. 
Va spuneam pe Facebook ca m-am inscris in aceasta campanie BuzzStore dupa ce am aflat de la Katynel de existenta ei. Desi nu se incadreaza extraordinar de bine in profilul blogului..am hotarat ca merita sa incerc. Si am incercat :)
Ca sa fac un "preambul" va spun ca mie mi pare ca ar trebu sa calc in fiecare zi. Da! Nu glumesc, din moment ce masina de spalat "lucreaza " aproape in fiecare zi e lesne de inteles ca si eu ar cam trebui sa calc ...aproape in fecare zi.
Bine macar ca majoritatea hainelor sunt micutze (iar odata erau minuscule, era o adevarata placere sa le privesc..) si treaba nu dureaza foooarte mult.
acum, de cand am inceput jobul s-au cam adaugat o multme de camasi, sacouri si fuste ...insa respir adanc...si zambesc. Acum am un ajutor de nadejde :Statia de calcat PhilipsPerfectCare Pure

Am comparat-o cu vechul meu fier de calcat...un Tefal cumparat atunc cand ne-am mutat la casa noua s aveam nevoie...de de toate:) deci, va dati seama ca nu era foarte scump...si nici prea complicat in setari :)Calca..si cam atat:))

Care sunt impresile mele?

PerfectCare Pure model GC7635 este cel mai inteligent fier de calcat din intreaga lume!
• combinatia perfecta dintre abur si temperature ne ofera intotdeauna o setare perfecta pentru. orice tip de material, fara ca noi sa ne mai amintim, macar, acest lucru. Fierul calca una dupa alta toate tipurile de tesaturi fara nici o setare. Putem calca jeans, stofa si imediat matase, casmir, lana, poliester, dar si imprimeuri sau paiete. Fierul calca perfect chiar din prima miscare pe material, nu trebuie sa mai dai inca o data sau sa insisti asupra cutelor pretentioase. 




• are un rezervor de apa de 1.5 l, astfel putem calca pana la 2 ore fara sa fie nevoie de realimentare, oricum, realimentarea cu apa de la robinet se face f usor prin orifciul extralarg.
• este cea mai compacta si mai usoara statie de calcat cu abur datorita design-ului si a functiei de blocare la transport, ce fixeaza fierul in siguranta, iar statia se poate transporta cu usurinta.
• are un cartus anticalcar PureSteam ce reprezinta cel mai eficient sistem pt filtrarea calcarului la un generator de abur, asigurand o filtrare de pana la 99%, astfel, aburul este mai curat si nu ne mai intalnim cu pete de calcar pe hainute in timpul calcatului.Eh, exact asta mi se intampla cu vechul fier de calcat..s sincer, chiar nu imi placea.
• functia de oprire automata de siguranta Safety Auto-Off, opreste automat statia daca nu este utilizata timp de 5 minute, pt siguranta noastra si pt a economisi energie.
Fe vorba intre noi, eu m-am intors de cateva ori acasa dimineata pentru ca  stiam daca am oprit sau nu ferul de calcat. Asa ca, un maaaare lke dn partea mea :)
• functia de calcare pe verticala ne permite sa calcam hainutele direct pe umeras datorita unui debit constant puternic de abur. Am incercat pe o rochita a mamarutzei.
 Functioneaza :)
• presiunea de 5 bar a aburului ne ajuta sa calcam rapid si sigur chiar si material dificile.
• talpa acestui fier de calcat T-Ionic Glide este o talpa de 5 stele, cea mai buna talpa Philips, ce ne ofera un nou standard de alunecare si rezistenta la zgarieturi. Forma si orificiile de ventilare atent proiectate asigura o distributie usoara a aburului pt eliminarea cu usurinta a cutelor.




Ca si concluzie la toata experienta de testare de data asta : aparatul chiar isi merita toti banii, m usureaza munca iar asta e tot ce conteaza pentru mne. Am redus timpul pentru fiecare sesune de calcat cu aproximatv 25-30 de minute...ceea ce mi se pare foooarte ok.
Calcatul cu acesta statie este de 2 ori mai rapid, mai eficient si mai performant, iar noua, celor ce calcam , ne asigura confortul si multumirea de care avem nevoie. Pentru ca terminam repede si putem face orice altceva :))

Related Articles

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Recent Post