In kurtmann.ro milanoo.com OOTD piazza italia zara

OOTD : wINTER CHIC / Kurtmann.ro


Dragele mele,

in toata agitatia asta cu inceputul serviciului se pare ca am gasit un picutz mai mult timp pentru a face fotografii pentru blog. Exista si o explicatie: am ajuns mai des la job pentru a mai intreba una alta colegele. Deci, am avut mai multe ocazii de a o ruga pe Alexandra sa ia cate o pauza pentru pozat.
Fotografiile din postarea de azi le-am facut intr-o dmineata foooarte fooarte friguroasa. 
Inca de cand am scos nasul afara mi-am dat seama ca a venit iarna asa ca trebuie sa imi pun rapid gecile de piele si jachetele de toamna in dulap si sa imi sot paltoanele. Pai da, ca altfel chiar nu se mai putea. 
Paltonul de mai jos l-am primit de la Mosh Craciun (aka al meu sotz) anul trecut. L-am ales impreuna...m-am indragostit pe loc de el. Imi place tare mult croiul sau, culoarea si detaliul de jos. Imi pare tare deosebit si il port cu mare drag.




Am purtat : Palton No Name 
Pantaloni Piazza Italia -via Kurtmann.ro similar HERE
Botine Poema
Geanta Milanoo



Pentru ca am vrut neaparat sa va arat si cea mai noua achizitie Kurtmann.ro 
Mi-a placut tare mult combinatia de culori (v-am spus deja ca am o mica obsesie pentru rosu in perioada aceasta) si mai ales detaliul de la mansete si guler. 
Am purtat-o in cel mai simplu mod cu putinta, cu pantaloni negrii, skinny.
In viitor i-am pregatit o intalnire cu o fusta rosie, conica sau cu una neagra..acelasi croi. 


Am purtat : Bluza ZARA -via Kurtmann.ro HERE


A se observa va rog ce nas ascutit am . 
Si ce zambet fortat. Pai cum altfel la cat de friiig era!! Eh, important e sa vedeti cat de frumoasa e bluza. Chiar e! Materialul e deosebit, iar modelul clasic . 
Love it!



Cam atat pentru azi. 
Ma bucur de ultima zi din concediu...de maine, la munca cu mine :))

Related Articles

4 comentarii:

  1. Cat de bine iti sta!!
    Paltonasul e divin!!

    Si da, am adaugat in cosul de cumparaturi pulovarul, e superb si il vreaaauuuu!!

    Pupici! :*

    beautywithcriss.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere
  2. Paltonul îmi place mult, iar bluza mi se pare deosebită. :)

    RăspundețiȘtergere
  3. E foarte frumoasa bluzita, imi place mult :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Bluza era si printre preferatele mele, dar am ales o geanta in locul ei. :)

    RăspundețiȘtergere

Recent Post