In kurtmann.ro milanoo.com office look OOTD POEMA zara

OOTD :Christmas Party 2015




Dragele mele, 

Am avut in minte o multime de planuri pentru postarile de sarbatori, vroiam sa fac liste cu cadouri..pentru EA si EL, idei de outfituri, ponturi de locatii perfecte pentru cumparaturile cadourilor...pff, cate si mai cate.
Si nu am reusit sa fac...nimic.
Eu am omis din calcul faptul ca intre timp am inceput jobul, iar lucrul asta imi cam ocupa tot timpul. La propriu. Ma trezesc dimineata la 6.30 (de cele mai multe ori, cu mici exceptii) ca sa ma pregatesc pentru noua zi si sa pregatesc mamarutza de cresa , stau la job pana la 18.00 apoi...la 18.30 cand ajung acasa nu mai am energie si putere de ..mai nimic.
Recunosc ca a fost putin "socant" tranzitul de la concediul de la maternitate la job all day, insa dupa 2 saptamani am inceput sa imi intru in ritm. Adica, pe intelesul tuturor ...nu mai cadeam ca trosnita seara cand ajungeam acasa...amanam "momentul" cu maxim 2-3 ore:))
Ideea principala la ceea ce v-am relatat mai sus e : imi cer scuze ca nu am reusit sa fiu mai activa in ultima perioada si sper din suflet ca acest lucru sa nu se mai intample in viitor....

In ala ordine de idei...am revenit la job, deci...am fost la Christmas Party . In fiecare an am tinut sa merg, chiar daca nu am stat mult..mi se pare normal si de bun simt sa iti faci aparitia la evenimente de genul.
Eh, cum sa va spun eu? Am primit invitatia pe mail...cu vreo 3 saptamani inainte. Stiam data, stiam locatia..dar nu stiam dress code-ul. Cu cateva zile inainte de eveniment am aflat: casual.
Pfff, happy me...nu prea aveam chef de rochite/fustite si alte chestiute super elegante . Toate bune si frumoase...insa cu o seara inainte mi-am dat seama ca nu am cu ce sa ma imbrac :))) tipic!
Am apelat la Kurtmann.ro  ca de fiecare data...si bine am facut! Cu o zi inainte isi reactualizasera stocul . In maxim 10 minute am gasit bluza Zara de mai jos insa am adormit inainte sa pun comanda.
Dimineata , m-am trezit la 7.45 (remember, eu trebuie sa ma trezesc la 6.30 ca sa fac tot ceea ce trebuie facut dimineata) . Am pus comanda in fuga, l-am delegat pe al meu sa duca gaza la cresa si eu am ajuns la timp la servici.
La ora 13 curierul imi aducea bluzita, la ora 19 eram la party :P



Am purtat: Bluza Zara via Kurtmann- HERE
Pantaloni POEMA
Colier Zara via Kurtmann- HERE
Pantofi Milanoo -HERE
plic vintage (primit cadou de la mama soacra )


Am ales marime S la bluza insa cred ca mi s-ar fi potrivit si XS. Insa data fiind croiala se aseaza bine iar eu o port cu drag. Stiti deja ca am o slabiciune pentru tot ceea ce inseamna decolteu la spate (daca nu stiati, va spun acum) iar faptul ca materialul este extrem de placut la atingere nu poate decat sa ma bucure si sa ma faca sa o port cu maare drag.Chiar ma gandesc sa o imbrac in seara de revelion ....nu am gasit pana acum nici o rochita care sa imi faca cu ochiul.



Povestea pantofilor este oarecum amuzanta. I-am comandat marimea 37.5 convinsa fiind ca o sa imi vina (eu port de obicei 37insa data fiind forma lor i-am ales un picutz mai mari). In ziua in care a ajuns coletul i-am probat...imi erau fooarte mici. Abia imi intra piciorul in ei.
In ziua party-ului in prima faza am vrut sa optez pentru pantofii albastrii Poema de AICI insa m-am razgandit in ultima clipa si am decis sa ii mai probez o data pe acestia. Surpriza, nu imi mai erau la fel de mici, ma jenau putin..insa totul a fost suportabil.





Se putea fara selfie-uri in oglinda? 


Va doresc din suflet, in continuare...Sarbatori minunate, cu pace in suplet, zambet in priviri si oameni dragi alaturi.  Sarbatorile noastre sunt mai "altfel"decat de obicei, Mamarutza e putin ( mai mult: febra 39.9, tuse non stop, lipsa pofta de mancare: mai exact NU MANANCA NIMIC, ALL DAY!!) bolnavioara si de cateva zile ne luptam cu boala. Eh, toate trec...apai o aprindere la plamani? Ne facem noi bine, acus! 

Va pupacesc!

Related Articles

1 comentarii:

  1. Foarte draguta si de efect bluzita!!
    Sarbatori minunate si un an nou cat mai plin de realizari, pupici!!

    RăspundețiȘtergere

Recent Post