In personal

La Multi Ani Romane! La Multi Ani ROMANIA!

„Patriotismul nu-i brăţară sau papion sau pălărie. Să-l porţi sau nu. Să ţi se pară că-ţi vine sau nu-ţi vine, ţie. Te naşti cu el. Ţi-e-n datul sorţii.
N-ai cum să-l lepezi de pe tine. Îl porţi ca pe-o cămaş-a morţii, nu-l cumperi de la curţi străine. Şi de vândut n-ai cum să-l vinzi. E un fel de suferinţă
crestată dureros pe grinzi de suflet vechi şi de credinţă. Aud şi văd, citesc şi tac cuprins de-o silă ancestrală. Plâng de ruşine c-am fost dac şi c-am
ajuns acum zăbală în gura ştirbă a nu ştiu cui, care-mi molfăie mândria şi-mi bate lacrimile-n cui şi-mi răstigneşte poezia.”


                                           Tudor Gheorghe -"Patriotismul"

Nu, nu sunt eu cea mai patrioata persoana din Romania!
Dar totusi...azi, parca un pic mai mult ca in alte zile incerc sa vad tot ce (mai) este bun si frumos in Romania!
Si sunt multe lucruri frumoase aici, chiar daca ...uneori nu le mai vedem, suparati sau orbiti de furie si indignare. Totusi, aici e ACASA ...iar pentru mine , asta nu are cum sa se schimbe vreodata.

Ca veni vorba de acasa, la fel ca in fiecare an steagul e SUS. De fapt, acolo e mai tot timpul...nu doar de 1 Decembrie:)Azi, asa cum vedeti..avem mai multe stegulete :)Deci, daca ajungeti in Sibiu si vedeti o casa unde e arborat drapelul Romaniei in iulie de exemplu, in toiul verii...eh, acolo stam noi! 100% :)
Iar mie imi place asta, pe cuvant!


Sincer, eu chiar sunt mandra ca sunt romanca! DA , stiu...avem multe neajunsuri! DA, stiu...avem multe probleme, multe ganduri, multe lucruri rele se intampla aici...in Romania. Dar totusi, haideti sa ne amintim, macar o data in an, cat de frumoasa e tara noastra, ce oameni buni si primitori traiesc aici...si ...cati MARI ROMANI exista! Fiecare din noi, putem fi unul dintre ei, cred eu!

 
Inca o data : La multi ani Romania, La multi ani Romane, oriunde te-ai afla!

Related Articles

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Recent Post