In hOME dECO Maison Dadoo Sibiu

Noel Noel Noel -by Maison D A D O O

Buna dimineata!    
Stiu eu ca nu sunt singura care incet incet intra in febra Sarbatorilor! Si...stiu eu ca  si voi a-ti inceput sa cautati aranjamente, globuri, globulete, beteala..sau mosi care mai de care mai frumosi...Magia sarbatorilor de iarna o sa ne cucereasca pe fiecare dintre noi, stiu eu!
Eu cel putin ma surprind stand muuult prea mult la standurile dedicate decoratiunilor de Craciun din absolut orice magazin...si parca imi plaaac tooate. Le-as cumpara pe fiecare, cat de mic sau cat de mare:)

Acestea fiind spuse, azi vreau sa va arat cateva lucruri de-a dreptul minunate, care sunt convinsa ca o sa va placa.

Enjoy!



















Nu-i asa ca sunt minunate?

Si pentru ca nu se poate sa nu va spun si unde le puteti gasi...va spun ca in clipa asta, invidiez fiecare locuitor al Bucurestiului:)) Da, da - e adevarat.
Pentru ca Darius, si implicit Maison Dadoo poate fi gasit in Bucuresti, str Doamna Oltea nr 4, 021045;


Si ca sa va fac un pic si mai curioase, va arat cateva fotografii cu locatia :








 
 

Si...pentru cele dintre voi carora le-ar placea sa fie "spiridusii mosului" anul acesta, Maison Dadoo organizeaza in luna Decembrie Workshop-uri dedicate Craciunului si decoratiunilor care ne incanta privirea in perioada asta.


Sincer, mie mi se pare si un excelent cadou...pentru cei carora le place ideea de a creea ceva frumos. Mie sigur mi-ar placea sa particip la un astfel de Workshop...


Pentru ca stiti voi ca eu ma laud de fiecare data cu sibienii mei, va spun ca Darius s-a mutat in Bucuresti in urma cu cativa ani, ghici de unde?
A-ti ghicit! Sibiu!
Daaaa, deci e adevarat ca Sibiul are muuulti muuulti oameni talentati, care fac lucruri minunate. Si uite de asta ma mandresc eu cu el..pentru ca merita:)

Daca v-am facut curioase si vreti sa vedeti muuult mai multe lucruri minunate( aici o sa vedeti cele mai frumoase buchete de mireasa sau aranjamente pentru nunta, va garantez!) dati un Like! AICI - si cel putin va puteti delecta cu cateva imagini frumoooooooase! Sunt sigura ca o sa va placa!
De saptamana viitoare se poate vizita fara nici o problema si
www.dadoo.ro


Cam atat pentru azi.
Pupici din Sibiu...un Sibiu plin de zapada, care mie imi place muuult mult!

P.S - ca veni vorba de oameni talentati si lucruri facute de ei, luni "ma mai laud cu ceva":P Ce sa fac? Nu ma pot abtine, pe cuvant!!

Related Articles

5 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. Total de acord cu tine Coco.
      Frumoasa locatia...la fel ca si tot ce gasim inauntru:)

      Ștergere
  2. Răspunsuri
    1. daaaa, Silvia! Darius..reuseste sa faca lucruri cu adevarat deosebite!
      Pupici!

      Ștergere
  3. Buna Maryya!
    Multumesc pentru follow, blogul tau este superinteresant, o sa il urmaresc si eu, cu siguranta! Te mai astept pe aici.

    RăspundețiȘtergere

Recent Post