In review TRODELUXE

Review: FORESAN DeLuxe- odorizant TRIODELUXE

Pentru postarea de azi am ales un review al unui produs Triodeluxe, achizitionat in cadrul comenzii de BlackFriday 2012 .

Este prima data cand folosesc un odorizant de genul acesta, in mod normal aleg "puff-urile" AmbiPur pentru baie si multe multe betisoare aromate pentru restul casei.

Ce mi-a atras atentia, pe langa cele cateva review-uri pozitive pe care le-am gasit in blogosfera, au fost intructiunile de utilizare :

W.C. şi băi: câteva picături în colţuri, în suportul pentru peria de toaletă.
Dulapuri şi etajere pentru pantofi: câteva picături pe un suport vată, carton, plută şi aşezaţi-l în interior.
Pardoseli: se toarnă un căpăcel în găleata cu apă pentru clătire.
Odorizant general: îmbibaţi suporturile celulozice sau turnaţi cateva picături într-un bol cu apă.
Animale domestice: câteva picături în spaţii afectate de mirosuri.
Găleată gunoi: câteva picături combat mirosurile reziduurilor zilnice.




Aşa cum este menţionat în descrierea oficială, produsul elimină mirosurile neplăcute şi parfumează.
Mirosul este destul de puternic, dar plăcut şi nu este nevoie de o cantitate mare de produs. Câteva picături sunt suficiente. Mirosurile neplăcute sunt eliminate rapid, iar încăperea rămâne parfumată un timp destul de mare.
Chiar nu mă aşteptam să elimine atât de bine mirosurile neplăcute. Mă gândeam că doar le maschează, însă le elimină complet.
 
Ce mi-a placut mie foarte mult este faptul ca acest produs poate fi folosit si in galeata de gunoi. Niciodata nu m-am gandit la o astfel de utilizare, am folosit Foresan de fiecare data cand am schimbat punga din galeata de gunoi...iar locul a fost muuult mai fresh (sau cel putin asha mirosea):)
Acum ma gandesc sa il folosesc si pentru etajerele pentru pantofi si pentru pardoseala...mai ales ca maine o sa imi termin si eu curatenia..(sper cel putin...)
Da, da...a-ti citit bine...pai cam asa se intampla, atunci cand ai musafiri de sarbatori...trebuie sa faci curatenie...un picutz mai mult:)
 
Acestea fiind spuse, ca si concluzie..Sunt foarte mulţumită de produs.
Produsul este concentrat şi poate fi folosit pentru mai multe spaţii, lucru care mie chiar imi place.
Alte informatii despre el puteti gasi AICI , de unde il si puteti comanda. Eu il recomand, chiar cred ca veti fi multumite daca il incercati.
 
 
 
 Pupici, o seara frumoasa va doresc tuturor!!!
 
 

Related Articles

5 comentarii:

  1. Si eu in folosesc pentru galeata de gunoi si peria de la toaleta. Cel verde miroase mult mai frumos si e mai puternic parca.

    Pupici! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da? Nu mai stiu de ce l-am ales pe acesta, data viitoare o sa tin cont de recomandarea ta..sunt curioasa cum e si cel verde.
      Pup!

      Ștergere
  2. Sunt de acord cu Simona. Eu chiar sunt multumita

    RăspundețiȘtergere
  3. Si eu sunt multumita Catallina, chiar sunt multumita de toate produsele TRIODELUXE pe care le-am incercat pana acum.

    RăspundețiȘtergere
  4. M-ai facut curioasa :) . Tot asa m-ar interesa pentru galeata de gunoi sau pentru dulapiorul cu pantofi.

    RăspundețiȘtergere

Recent Post