In POEMA style wishlist

Today i LIKE : POEMA Fall/ Winter 2012

Dragele mele,

Desi mi-am propus de mult timp sa scriu postarea aceasta am tot amanat-o din diverse motive ...printre care cel mai des invocat este "lipsa de inspiratie":)) mi se intampla destul de des de la un timp, noroc ca eu am increde in voi si stiu ca ma intelegeti.

Va mai amintiti postarea mea despre "soriceii mei imbulinati"  , marca POEMA? :)) trebuie sa va amintiti...unde a-ti mai vazut voi niste balerini atat de dragutzi si care sa semene atat de mult cu niste soricei? Serios acum..:P
Va spuneam si atunci ca magazinul Poema este unul din magazinele mele preferate ( intre timp la Sibiu s-a deschis si H&M ) si il vizitez la fiecare drum prin Mall.
In urma cu cateva saptamani , am vazut am vazut si noua colectie...care bineinteles ca in mare parte imi place. Majoritatea pieselor sunt definite de o eleganta naturala, usor de purtat zic eu, pe ici pe colo gasim si ceva inspiratie retro si detalii de efect.
Majoritatea hainelor pun accent pe feminitate, trasatura de baza a oricareia dintre noi..pe care ar trebui sa o "exploatam' la maxim ( eu vorbesc , care port ataaaat de rar o rochita/fusta- la job).

O supriza placuta , cel putin pentru mine o reprezinta imaginea acestei colectii - DARIA COCOS.
V-am "facut cunostiinta cu ea" odata cu Antonia Giurgiu, un super designer din Sibiu. Se poate observa foarte usor din pozele urmatoare ( si mai ales din portofoliul Dariei prezent pe Facebook) evolutiei ei ca model. Imi place, sper sa am cat mai multe suprize placute...si sa o vad din ce in ce mai des. Nu o sa ezit sa v-o arat, cu drag, de fiecare data. Si nu , nu doar pentru ca e din Sibiu ma mandresc cu ea. Ci pentru ca ...merita:)


Enjoy pictures!











 O tinuta, exact pe gustul meu...care ma reprezinta in proportie de 99.99%:


Si cateva tinute mai nonconformiste, insa tot pe stilul meu:





Ce parere aveti?
Nu-i asa ca este o colectie reusita pusa in valoare foarte bine de model? :) In ceea ce ma priveste, imi place mult! Deja mi-am facut un wishlist- dar care contine doar fustite conice, pantofi cu platforme, sau camasi office ...si o pereche de biker boots:))) Probabil sezonul acesta , cizmele o sa fie singura mea achizitie...in rest...asteptam primavara si odata cu ea noua /vechea silueta:)))


Pentru cele dintre voi care sunteti interesate de magazin, gasiti mai multe detalii si muulte multe fotografii (si promotii) pe pagina de Facebook-click AICI sau  (in cazul in care nu aveti cont pe Facebook, asa ca mine:P) pe pagina oficiala- click AICI.(unde gasiti si intreg catalogul- deci si fotografiile din postarea acesta)
Din pacate magazinul nu suporta comenzi online- desi observ ca are extraodinar de multe cereri...
O lista cu locatiile exacte ale magazinelor in tara -AICI.


 Cam atat pentru azi.
Sper sa va placa recomandarea mea...pupici multi multi si somn usor! :*

Related Articles

4 comentarii:

  1. Imi place Poema, de fiecare data cand intru imi place aproape tot, modele, culori, texturi dar nu si preturi :)), unele mi se par maricele.
    Si chiar intentionez sa-l vizitez in curand, am nevoie de o rochie :D.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sa sti ca in comparatie cu muulte alte magazine...(in care eu cel putin nu gasesc lucruri care sa imi placa atat de mult) Poema are preturi acceptabile. Nu mici, dar nici exagerat de mari.
      Am vazut eu cateva rochite frumoooase foc, sa ma ti si pe mine la curent ce ti-ai ales...indiferent de magazin:) De fapt, vreau poze!:P Am zis:)

      Ștergere
  2. Imi plac! Majoritatea pieselor pot fi purtate fara probleme la birou!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, ai dreptate Daniela.
      Poate de asta imi plac si mie ...mare parte din garderoba mea ae piese de genul acesta. Daaar, imi iau revansa in urmatorii ani:))

      Ștergere

Recent Post