In beauty elf cosmetics

"Back to school" :Set pensule profesionale Elf

Poate unii dintre voi va amintiti ca in unul din wishlist-urile mele din trecut, imi propuneam sa imi cumpar un set de pensule ...pentru ca ..nu aveam decat 2 pensule : una pentru fard de obraz ( pe care o primisem cadou la o revista , parca Unica din cate imi amintesc) si una cumparata de la Avon, de muuuult - folositoare ce-i drept..dar avand cateva minusuri, normal.

Am vazut destul de multe seturi de pensule prin blogosfera de vanzare - mai mult sau mai putin fake-am gasit pe site-uri de specialitate - dar cu preturi destul de piperate , iar in ceea ce ma priveste chiar nu eram dispusa sa platesc foarte mult pentru ele, pentru ca nu fac din machiaj o activitate profesionala...ci doar un 'rasfat' pentru mine...
   In urma cu aproximativ 2 saptamani am primit un newsletter de la ElfCosmetics prin care se anunta o promotie "Back to school" ..Lasand la o parte cele cateva secunde de tristete care m-au cuprins cand mi-am dat seama ca ...eu nu mai merg la scoala/ liceu/facultate/ master...si ca le-am terminat pe toate ( ia uite ca a venit si vremea in care imi e dor de cursuri si de sesiuni:))) m-am uitat putin la produsele aflate la promotie.
Mi-au atras atentia cateva dintre ele, dar 3 un pic  mai mult.
 
Dupa o discutie cu Alexandra , ne-am hotarat sa ne comandam si noi cate ceva..sa profitam de ocazie. Eu mi-am comandat setul de pensule (48 ron) iar Ale paleta de farduri "Little Black beauty book"(19.80ron). Setul acela nu mai era disponibil , din pacate.

Azi, am ajuns la posta pentru a ridica acel colet. Lasand la o parte faptul ca au fost trimise intr-o cutie IMENSA , umpluta cu multa multa hartie (habar nu am de ce...) ..au venit produsele!!

Pensulele arata cam asa:



 

Setul include:

- Pensula pentru fard de obraz

- Pensula pentru fond de ten

- Piaptan si perie sprancene

- Bagheta gene si sprancene

- Pensula aplicare fard linia ochiului

- Pensula aplicare corector

- Pensula pentru fard de ochi

- Pensula "Smudge Eye"

- pensula pentru buze

- Pensula pentru fata

 
La "prima atingere" pot spune ca imi plac. Pensulele sunt moi (-desi nu cred ca parul este natural- sunt totusi prea ieftine..), manerele nu sunt nici prea mari , nici prea mici.Nu stiu cat de mult o sa folosesc eu Piaptanul si peria pentru sprancene...dar in rest sunt chiar entuziasmata de ele.

Urmeaza sa le folosesc in viitorul apropiat (adica maine dimineata :P) si in urmatoarele postari revin cu o parere mai detaliata . Am ramas datoare si cu cateva review-uri pentru produsele din ultima mea comanda, deci...trebuie sa ma tin de cuvant! Ale o sa imi spuna probabil ce parere are despre paleta de farduri (mie personal mi-au placut nuantele- si designul cutiei - nu stiu cat de persistente sunt, sau cat de pigmentate...) iar eu o sa va transmit voua.

Pentru ca asa ni se intampla noua intotdeauna ( sau cel putin, acum se pare ca e a doua oara- consecutiv :))) aceleasi produse le gasiti AICI, la preturi mai mici:) Trusa de pensule de exemplu, este acum doar 40 ron. Va spun eu ca merita!

Related Articles

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Recent Post