In giveaway

SUPER GiveawAY: Fashion.Shopping.Gossip

Buna dragele mele!

Ce faceti?
O postare scurta...mai mult un pont pentru voi, de fapt.

Pe Daniela si al sau blog le stiu de ceva timp, inca de la primul ei comentariu pe blogul meu. Am intrat sa vad ce blog detine( btw , exista acolo si o sectiune de "shop" puteti arunca o privire, mi-a placut...am dat follow..si de atunci, istorie:))
Ideea e ca acum organizeaza un super giveaway  la care normal ca nu m-am putut abtine sa nu ma inscriu si eu. Nu sunt eu cea mai norocoasa fata de pe pamant, daaaaar...pot incerca :)
Ce putem castiga?

Deci, sunteti de acord cu mine cand va spun ca este chiar foooarte ok premiul?
Mai multe detalii gasiti AICI, pe blogul Danielei.

Termen limita Duminică, 14 octombrie 2012, la ora 17:00.

Pupici!!

Related Articles

3 comentarii:

Recent Post