In personal

Tag : Primul/ Prima

Buna dragele mele!

Desi sunt taaare taaare obosita ( si culmea, azi am fost si libera la job) chiar nu am vrut sa treaca si ziua de azi, de weekend fara sa postez nimic.  Nu prea stiu ce e cu mine, cert e faptul ca azi am "facut cunostinta" cu durerea de spate in perioada sarcinii.  Ce pot spune? Not nice!
In fineeee, sa revenim la subiect.
Am observat ca circula de ceva timp prin blogosfera un tag destul de interesat, car mie mi-a facut mare placere sa il citesc...si sa imi aduc aminte de trecut.
Ultimul blog unde l-am citit a fost cel al  iguanitzei, iar de aici l-am preluat si eu.

  • Primul fond de ten cumparat a fost unul din acelea no name, clar mult prea uleioase si bineinteles mult prea inchise pentru tenul meu. Imi aduc aminte ca am dat in jur de 7 lei pe el, l-am luat mai mult din curiozitate, habar nu aveam ce e. Si , nici nu l-am folosit. Primul fond de ten folosit a fost de la Avon, nu mai stiu exact care...stiu doar ca eram tare tare mandra de el...si parca, pe atunci ...arata chiar ok pe fata

  • Prima pudra a fost Creme Puff de la Max Factor. Bineinteles ca am descoperit-o la mult timp dupa fondul de ten...am ales din prima nuanta potrivita...si sincera sa fiu, chiar si acum se numara printre preferatele mele.

  • Primul rimel a fost unul de la Oriflame, dar chiar nu am nici cea mai mica idee care. Oricum, in perioada aceea chiar nu prea dadeam foarte mare importanta rimelului...eram convinsa ca "oricum am genele scurte" deci, nu are cum sa ma ajute foarte tare rimelul :P

  • Prima paleta de farduri a fost...bineinteles ...Ruby Rose. Pai cum altfel? Erau chiar ieftinute, erau o multime de culori acolo...si imi aduc aminte ca rezistau destul de bine. Partea aiurea era ca toooate erau sidefate. Dar ce ? Ma interesa pe mine asta? :)))  Mai tarziu imi aduc aminte ca mi-am cumparat un fard mat, bicolor de la Avon...roz cu maro. Pfff, tare mult mi-a placut!

  • Primul ruj - nu mai stiu! Cred ca Avon. Dar nu sunt 100% sigura. Nu prea foloseam nici in trecut rujurile, stiu ca preferam glosurile transparente...
  • Primul gloss, cum spuneam a fost transparent si parca a fost de la Rimmel. Ceva de genu'' Oricum, foarte mult timp am purtat gloss transparent..cred ca pana pe la 19 ani, cel putin.

  • Primul blush ... inca nu exista :))) Nu mi-am cumparat niciodata ...am pus ochii pe unul de la Seventeen si unul de la Sleek. Am folosit perle bronzante in trecut...iar acum bronzer. Dar trebuie sa imi cumpar si un blush! Stiiiiuuu!
  • Primul dermatograf ...cred ca mi l-am cumparat (sau de fapt l-am primit de la prietena mea, Gabi, pe la 13-14 ani. Clar , ADA! L-am folosit foooarte mult timp, cred ca si acum l-as prefera in detrimentul unuia de la L'oreal de exemplu  care nu are nici pe departe pigmentul atat de puternic. Serios!

  • Primul tus a fost unul negru, cumparat de la Oriflame. Prietenele mele foloseau deja altele, cumparate din piata...mi-am luat si eu, sa incerc. Dar imi aduc aminte si acum ca habar nu aveam sa il folosesc, nu imi iesea cum vroiam ...asa ca nu am iesit niciodata din casa machiata cu el. Nop! Eu ramaneam la dermatograful meu Ada, aplicat in "interiorul ochiului'

  • Primul parfum a fost Perceive , de la Avon. Pfff, si imi mai placea muult mult si Pret a Porter!
  • Primul produs de "lux' a fost un parfum...Miracle- Lancome....L-am primit in dar...mi-a placut ataaat de mult...si acum se numara printre preferatele mele

  • Prima crema de fata....habar nu am . Cred ca Nivea. Ca de alta chiar nu imi aduc aminte. Ce imi aduc eu aminte in schimb a fost prima lotiune de corp- era de la Oriflame , din gama cu "lapte si miere" si ...imi aduc aminte perfect..am primit-o in dar de la tata. :))) nu stia exact pentru ce e, spunea ca a vazut-o si s-a gandit ca poate eu am nevoie de ea:)))
  • Primul gel de curatare a fost fara doar si poate de la Avon. Nu mai stiu exact care, stiu doar ca nu mi-a prea placut...si l-am lasat in recipient sa expire:))

Cam astea sunt primele produse folosite de mine.
Mi-a facut mare mare placere sa scriu tag-ul acesta, chiar mi-am aduc aminte de trecut...si de multe multe lucruri la care nu ma mai gandisem de mult.
Pff, ce mult timp a trecut de atunci! :)

In cazul in care doriti si aveti chef va provoc si pe voi sa va aduceti aminte care sunt primele produse folosite de voi....va fi o experienta interesanta, sa stiti:)
Pupici!

Ps- nu uitati de CONCURS. Mai aveti timp sa va insrieti pana in 04.09.2012

Related Articles

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Recent Post