In keratina lichida TRODELUXE

Triodeluxe : Keratina lichida + Balsam bifazic hidronutritiv

Buna dragele mele!

Azi am fost tare binedispusa!

Nu prea stiu eu de ce...dat fiind faptul ca in ultimul timp ma trezesc de "n' ori in fiecare noapte- fara nici un motiv anume!!!  dar cert e faptul ca am plecat spre servici cu zambetul pe buze..:)
Probabil pentru ca azi era vineri iar weekendul acesta sunt liberaaa.....mi s-a parut ca intreaga zi a trecut nesperat de repede...happy me!
Pe drumul spre casa am facut o mica mica oprire pentru a ridica un colet de la posta.
In cazul in care sunteti cat de curioase cu privire la ce continea coletul, va dau un mic indiciu: ce produs de ingrijire a parului a fost recomandat de multe multe blogarite?  Acelasi produs se afla pe wishlistul meu de cateva luni...de cand am tot citit prin mai oate locurile despre el.

Este vorba despre :

Keratina Lichida   si  Balsam instant bifazic hidronutritiv pentru toate tipurile de păr, marca Triodeluxe.



Recunosc ca sunt foarte bucuroasa ...chiar imi doream sa incerc aceste 2 produse....asa ca acesta este un foarte bun prilej pentru a face lucrul acesta.
Chiar de  maine o sa incep sa le folosesc, iar in urmatoarea perioada o sa revin cu un review.

Mai multe informatii despre produsele Triodeluxe puteti gasi AICI , pe site-ul oficial.

Va pupic, pe curand!

Related Articles

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Recent Post